Aby upamiętnić sukcesy polskich sportowców Poczta Polska wprowadzi do obiegu trzy znaczki okolicznościowe „Polscy Złoci Medaliści XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi”. Znaczki w nakładzie 150 000 sztuk każdy wejdą do obiegu 11 kwietnia 2014 r. Na znaczkach o nominałach 4,20 zł przedstawiono sylwetki: Kamila Stocha – dwa złote medale w skokach narciarskich w konkursie indywidualnym...
Poczta Polska i Fundacja Pocztowy Dar ogłaszają konkurs na projekt kartki pocztowej, która zostanie wydana z okazji „Dnia Życzliwości i Pozdrowień”. W konkursie mogą wziąć udział osoby niepełnosprawne w wieku 10-16 lat. ...
Poczta Polska gwarantuje termin realizacji usługi wpłaty na rachunek bankowy PRIORYTET. Teraz pieniądze wpłacone na poczcie przed godz. 14.00 trafią na konto odbiorcy jeszcze tego samego dnia. Usługa skierowana jest do klientów indywidualnych, zainteresowanych szybką wpłatą gotówki na wskazany numer konta i podmiotów gospodarczych – np. wystawców masowych płatności. ...
Drugiego kwietnia do obiegu wchodzi znaczek z okazji kanonizacji błogosławionego Jana Pawła II. Wspólną emisją Polski i Watykanu Poczta Polska chce uczcić ogłoszenie świętym papieża-Polaka. Znaczki z tej szczególnej serii zaprojektowali artyści: Marzanna i Jacek Dąbrowscy. ...
Poczta Polska jest partnerem kampanii mającej na celu pomoc młodym ludziom w samodzielnym pokierowaniu swoją karierą. Dotychczas w prawie 50 szkoleniach wzięło udział 2000 uczniów szkół ponadgimnazjalnych. ...
Pocztex, kurierskie ramię Poczty Polskiej został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku w kategorii transport i logistyka i otrzymał tytuł Created in Poland Business Superbrands 2013/2014. ...
W sobotę, 15 marca br., startuje główna kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych dostępnych w Poczcie Polskiej pod marką „Ubezpieczenia pocztowe". W czasie kampanii można kupić polisy majątkowe z 15 proc. zniżką. ...
Elektroniczne awizo, skuteczny system śledzenia i ekspansja na rynku e-commerce to efekty realizowanej przez Pocztę Polską strategii rozwoju biznesu pocztowego. O nowościach dla klientów i trendach na rynku pocztowym rozmawiali uczestnicy II Forum Technologicznego – Poczta XXI wieku. ...
Envelo to platforma Poczty Polskiej do zakupu usług pocztowych przez internet. Powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów Poczty na interaktywny i mobilny system sprzedaży. Dzięki Envelo można wysłać list lub kartkę pocztową za pośrednictwem Poczty Polskiej z każdego miejsca na ziemi. ...
Poczta Polska jest najbardziej rozpoznawalnym operatorem na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) - tak wynika z badania przeprowadzonego pod koniec 2013 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Z raportu wynika też, że Poczta Polska jest najczęściej wybieraną firmą - aż 43% klientów indywidualnych deklaruje ją jako firmę pierwszego wyboru, wśród klientów biznesowych odsetek...
Poczta Polska po raz trzeci weźmie udział w ogólnopolskim konkursie „Grasz o staż” organizowanym przez firmę doradczą PwC oraz Gazetę Wyborczą. W tym roku Poczta przyjmie 23 stażystów z obszaru sprzedaży, marketingu, prawnego, HR, PR, finansowego oraz procesowego. ...
Przed nami Dzień Kobiet obchodzony 8 marca. Idealnym dodatkiem do prezentu jest wysłanie neokartek z wzorami z okazji tego święta. Envelo umożliwia ich wysłanie z komputera lub urządzenia mobilnego – do adresata dotrą w wersji papierowej. ...