teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska: kupujący w internecie szybciej otrzymają swoje paczki

Priorytetowe „pakiety polecone eCommerce” dla handlujących w internecie, także na popularnych platformach sprzedażowych – to nowa oferta Poczty Polskiej dla podmiotów prowadzących sprzedaż w sieci.  Dzięki niej, klienci jeszcze szybciej otrzymają towary zakupione elektronicznie. – To kolejna - po wprowadzeniu nowych kategorii wagowych paczek, odsłona walki o dynamicznie rosnący rynek – podkreśla Paweł Kopeć, dyrektor ds. sprzedaży Poczty Polskiej.

W ramach nowych rodzajów pakietów, Poczta Polska umożliwia doręczenie przesyłek już w następnym dniu roboczym, pod warunkiem nadania przesyłki do godz. 15:00. To oferta dedykowana dla klientów prowadzących sprzedaż wysyłkową drobnych rzeczy, posiadających własny sklep internetowy lub prowadzących sprzedaż poprzez portale sprzedażowe m.in. Allegro. Oferta dostępna jest w pakietach po 5, 10, 20 i 30 sztuk.

Cena jednej przesyłki w pakiecie standardowym wynosi od 4,40 zł/netto za szt. (pakiet polecony eCommerce standard 30), natomiast w pakiecie priorytetowym od 6,03 zł/netto za szt. (pakiet polecony eCommerce priorytet 30).

Książki, płyty, kosmetyki

- Oferowane w ramach pakietu opakowanie przesyłki to dobre rozwiązanie dla osób wysyłających małe przedmioty takie jak: książki, płyty DVD/CD, gry, kosmetyki – zaznacza Paweł Kopeć. - Dodatkowo w ramach tej oferty nie pobieramy opłaty za zwrot przesyłki do nadawcy po wyczerpaniu możliwości jej doręczenia lub wydania odbiorcy, a dla kupujących na Allegro, którzy zdecydują się na zwrot zakupionego towaru, udostępniliśmy opcję bezpłatnego zwrotu – podkreśla.

Kolejna odsłona walki o rynek e-commerce

Szybkie pakiety to kolejna nowość Poczty Polskiej dla handlujących w sieci. Kilka dni temu spółka informowała o nowych kategoriach wagowych paczek. Poczta zwiększyła przystępność cenową najchętniej wybieranych kategorii. Paczka48 z opcją „Odbiór w punkcie” i do 0,5 kg kosztuje teraz zaledwie 8,50 zł. Obecnie klienci mogą korzystać z dwóch nowych kategorii wagowych: do 2 kg i powyżej 2 do 5 kg w miejsce jednego od 0 do 5 kg. Ponadto Poczta Polska umożliwia klientom odbiór paczki w jednym z ponad 5100 punktów, spośród których blisko 20% jest czynnych całodobowo – są to stacje paliw PKN ORLEN.

Załączniki

Doreczania paczki_Poczta Polska.jpg

Doreczania paczki_Poczta Polska.jpg

jpg 180,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.