teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska: najlepsze firmy e-commerce z nagrodami e-Gazel Biznesu

Ponad 44 firm z województw małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego zajmujących się sprzedażą online otrzymało statuetki e-Gazel Biznesu. To już trzecia edycja rankingu, którego partnerem jest Poczta Polska

Statuetkę lidera w województwie małopolskim odebrała firma Everyday, prowadząca stronę Bazylia.pl, na której można zamówić artykuły wyposażenia wnętrz. Współczynnik wzrostu przychodów firmy wyniósł 161 proc.

W województwie świętokrzyskim zwycięzcą została (ze wzrostem przychodów na poziomie 254 proc.) firma TkMix, handlująca materiałami eksploatacyjnymi do drukarek i kopiarek.

Lider województwa podkarpackiego to firma WIRA (wzrost przychodów o 175 proc.), prowadząca  e-sklep „cosdlazdrowia.pl”, ze zdrową żywnością i suplementami.

E-Gazelą Biznesu mogła zostać każda mała i średnia firma zajmująca się handlem w internecie, która w latach 2014-15 odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży i zysk w roku 2015. Przedsiębiorstwa musiały przy tym wykazać się obrotem od 50 tys. do 100 mln zł. W ten sposób wyłonionych zostało w całej Polsce 333 laureatów, których cechował najdynamiczniejszy rozwój e-biznesu. To wzrost o 30 firm w porównaniu do ubiegłego roku i o 80 więcej niż w pierwszej edycji.

Podczas gali, w czasie panelu dyskusyjnego, eksperci rozmawiali o tym jak przyspieszyć rozwój biznesu i jakie są kluczowe oczekiwania klientów w dobie globalizacji i dynamicznie rosnącego rynku chińskiego. Poczta Polska, jest najczęściej wskazywana przez e-Gazele Biznesu jako partner logistyczny.

Ranking organizowany jest przez Bonnier Business  Polska – wydawcę Pulsu Biznesu, a badanie przeprowadzone zostało przez ARC Rynek i Opinia - firmę badawczą specjalizującą się w realizacji projektów dla branży e-commerce.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.