teaser.jpg teaser.jpg

Już ponad 500 e-sklepów w konkursie pod patronatem Poczty Polskiej

Ponad 500 e-sklepów zgłosiło się do trzeciej edycji konkursu e-Gazele Biznesu. O tytuł e-przedsiębiorstwa rozwijającego się najdynamiczniej może zabiegać każda firma zajmująca się handlem w internecie, która w latach 2014-2015 odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży i zysk w 2015 roku.

Prezentacje wyników rankingu odbędą się podczas pięciu gal (w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Warszawie), na które zaproszeni zostaną laureaci rankingu z poszczególnych regionów kraju. Co ważne, w rankingu nie jest istotna wielkość firmy.

Laureaci nie tylko otrzymają nagrody, ale również będą mieli okazję wysłuchać panelu dyskusyjnego z udziałem ekspertów rynku e-commerce. Spotkania będą także okazją do przyjrzenia się najnowszym zmianom w obsłudze logistycznej i płatniczej w segmencie e-handlu.

Od 1 października Poczta Polska ma nową ofertę paczkową uwzględniającą zmieniające się trendy w wysyłce produktów. – Polacy najchętniej wysyłają lekkie paczki, duża część produktów kupowanych w sieci również ma niewielką wagę. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zdecydowaliśmy, że nasza oferta musi być jeszcze bardziej elastyczna. Teraz półkilogramową paczkę można nadać za jedyne 8,50 zł. Chcemy, żeby klienci płacili faktycznie za to, co przesyłają, a nie za powietrze. – mówi Paweł Kopeć, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska w ramach Grupy Kapitałowej rozwija dostępne w obsłudze on-line usługi logistyczne, paczkowe oraz usługi dodatkowe, jak obsługa płatności czy ubezpieczenia. Już teraz Poczta jest w stanie obsłużyć każdy podmiot z rynku, niezależnie czy jest to mała jednoosobowa firma, czy duża korporacja. Obecnie już ponad 60 proc. e-sklepów wysyła przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Autorem rankingu jest Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Poza Pocztą Polską partnerami Pulsu Biznesu w tworzonym rankingu są: Bank Pocztowy i MasterCard.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.