teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska dla e-commerce: mniejsze paczki w lepszej cenie

Poczta Polska wprowadza nowe kategorie wagowe paczek - te najchętniej wybierane przez klientów będą jeszcze bardziej przystępne cenowo. PACZKA48 z opcją „Odbiór w PUNKCIE” i do 0,5 kg będzie kosztowała 8,50 zł.

Poczta Polska przygotowała nową ofertę cenową dla paczek. Ceny przesyłek do 2 kg będą jeszcze atrakcyjniejsze niż dotychczas. Nowością jest wprowadzenie dwóch kategorii wagowych: do 2 kg i od 2 do 5 kg w miejsce paczki od 0 do 5 kg. Dodatkowo Poczta Polska proponuje atrakcyjną cenę wysyłki paczek do 0,5 kg.  Zmiany w ofercie Poczty Polskiej wchodzą w życie od 1 października – szczegóły można znaleźć na stronie Poczty Polskiej: www.poczta-polska.pl

 - Polacy najchętniej wysyłają lekkie paczki, duża część produktów kupowanych w sieci również ma niewielką wagę. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zdecydowaliśmy, że nasza oferta musi być jeszcze bardziej elastyczna. Teraz półkilogramową paczkę będzie można nadać za jedyne 8,50 zł. Chcemy, żeby klienci płacili faktycznie za to, co przesyłają, a nie za powietrze – mówi Paweł Kopeć, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży.

Zmiany wprowadzone w ofercie Poczty Polskiej są dużym udogodnieniem dla przedsiębiorców z branży e-commerce. Wygodne opcje dostawy są jednym z głównych kryteriów, jakie biorą pod uwagę klienci, decydując się na zakupy on-line. Poza tradycyjną formą dostarczania przesyłek, Poczta Polska oferuje możliwość odbioru paczki w punkcie, czyli w wybranych placówkach pocztowych oraz na stacjach paliw PKN ORLEN. Klienci mają do wyboru łącznie ponad 5 100 punktów, spośród których niemal 20% jest czynnych całodobowo.

Klienci mogą także korzystać z aplikacji eNADAWCA, która pozwala usprawnić przygotowanie przesyłek, umożliwia także wydruk etykiet, śledzenie nadanych przesyłek czy integrację z kontem Allegro.

Poczta Polska rozwija jedwabny szlak

Poczta Polska rozszerzyła również ofertę przesyłek zagranicznych. Korzystając z usługi GLOBAL Expres Poczty Polskiej, można nadawać przesyłki już do 40 krajów – od października również do Chin. Od niedawna firma wprowadziła także możliwość wysyłki do Malezji, Serbii, Grecji, Norwegii i na Cypr. Przesyłki są śledzone na całej trasie. Na podany przez nadawcę kanał komunikacji (SMS/e-mail) przychodzą powiadomienia o doręczeniu przesyłki. To ciekawe rozwiązanie nie tylko dla osób przesyłających rzeczy do rodzin, ale przede wszystkim dla przedsiębiorców mających zagranicznych klientów.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.