Rynek e-commerce stanowi dużą szansę dla rozwoju zarówno nowych, jak i istniejących firm ze względu na stosunkowo niskie bariery wejścia, oczekiwany wzrost polskiego rynku oraz duży potencjał do rozwoju w innych krajach UE – to główne wnioski z raportu ekspertów Fundacji im. Lesława A. ...
Poczta Polska zbuduje nowoczesną placówkę pocztową we Wrocławiu. Znajdzie się ona w budynku dotychczasowej placówki przy ul. Zygmunta Krasińskiego 1. Poczta zaprezentowała wizerunek nowej placówki w piątek podczas otwarcia wystawy „Historia a nowoczesność w architekturze pocztowej” w gmachu Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu. ...
Klienci Poczty Polskiej nadali już ponad milion Paczek MINI. Usługa łączy w sobie zalety przesyłki listowej oraz przesyłki paczkowej. Jest dla tych, którzy chcą nadać niewielkie przedmioty, takie jak: płyty CD, książki lub kosmetyki, o łącznej wadze nieprzekraczającej 2 kg. ...
Poczta Polska 12 lutego 2015 roku wprowadza do obiegu znaczek „150. Rocznica urodzin Kazimierza Przerwy-Tetmajera”. Kazimierz Przerwa-Tetmajer to jeden z czołowych twórców Młodej Polski. – Chcieliśmy na znaczku pokazać epokę, w której żył, a Przerwa-Tetmajer był ucieleśnieniem poety modernistycznego, stał się przecież pierwowzorem Poety w „Weselu” Wyspiańskiego – mówi Agnieszka...
Prognozy dla branży e-commerce na rok 2015 są bardzo optymistyczne. Aż 48% osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy on-line - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej. ...
W tym roku Envelo, marka stworzona przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe, przygotowała neokartki na święto zakochanych. Wyrazy uczuć można wysłać zarówno z platformy, jak aplikacji mobilnej. Neokartkę nadajemy online, a adresat otrzymuje ją wydrukowaną i w kopercie. ...
Poczta Polska wygrała przetargi na świadczenie usług odczytu gazomierzy. Zleceniodawcą jest Polska Spółka Gazownictwa. Wygrane przetargi, o wartości 4 mln. zł, pozwolą Poczcie świadczyć usługę na rzecz klientów Polskiej Spółki Gazownictwa oddziałów w Poznaniu i w Warszawie. ...
Poczta Polska 6 lutego 2015 roku wprowadza kolejny znaczek z serii „Kocham Cię”. Tym razem na znaczku znalazło się rubinowe serce. Najbardziej rozpoznawalny symbol miłości. ...
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt milionów egzemplarzy prasy w placówkach. ...
PKP Intercity testuje nowy kanał sprzedaży biletów. Ruszył pilotaż realizowany we współpracy z Pocztą Polską. Projekt potrwa 3 miesiące i obejmie 37 wybranych placówek z 3 województw. Już od dziś w wybranych placówkach Poczty Polskiej będzie można kupić bilet na pociąg PKP Intercity. ...
Dom mediowy Starcom złożył najkorzystniejszą ofertę w przetargu na obsługę budżetu mediowego Poczty Polskiej w latach 2015 – 2016. W pierwszym etapie do przetargu zgłosiło się 11 firm, z czego 8 zostało zakwalifikowanych do drugiego etapu. ...
Aplikacja Envelo na smartfony i tablety, stworzona przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe, walczy o laur w plebiscycie Mobile Trends Awards 2014 w kategorii Firma/marka z najlepszą aplikacją mobilną. ...