Informacje

Korespondencja cyfrowa Envelo pocztą XXI wieku

Korespondencja cyfrowa Envelo pocztą XXI wieku

Z możliwościami usług platformy Envelo, stworzonej przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe, zapoznali się uczestnicy marcowego III Forum Technologicznego „Poczta XXI wieku”. Envelo dynamicznie rozwija pakiet e-usług i wprowadziła skrzynkę Envelo, która umożliwia bezpieczne, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą. ...

Poczta Polska: sprzedaż usług Pocztex wzrosła sześciokrotnie w ciągu 3 lat

Poczta Polska: sprzedaż usług Pocztex wzrosła sześciokrotnie w ciągu 3 lat

Wzrost o prawie 70 procent w 2014 roku w porównaniu do 2013 roku odnotowała Poczta Polska w sprzedaży usług kurierskich Pocztex. Zmiany wprowadzane przez Pocztę Polską od 2012 r. w usługach kurierskich przynoszą teraz efekty. ...

Paczki i listy
Polskie firmy e-commerce muszą wychodzić na rynki zagraniczne

Polskie firmy e-commerce muszą wychodzić na rynki zagraniczne

Rynek e-commerce stanowi dużą szansę dla rozwoju zarówno nowych, jak i istniejących firm ze względu na stosunkowo niskie bariery wejścia, oczekiwany wzrost polskiego rynku oraz duży potencjał do rozwoju w innych krajach UE – to główne wnioski z raportu ekspertów Fundacji im. Lesława A. ...

We Wrocławiu powstanie placówka stworzona przez studentów architektury

We Wrocławiu powstanie placówka stworzona przez studentów architektury

Poczta Polska zbuduje nowoczesną placówkę pocztową we Wrocławiu. Znajdzie się ona w budynku dotychczasowej placówki przy ul. Zygmunta Krasińskiego 1. Poczta zaprezentowała wizerunek nowej placówki w piątek podczas otwarcia wystawy „Historia a nowoczesność w architekturze pocztowej” w gmachu Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu. ...

Poczta Polska: pierwszy milion Paczki MINI

Poczta Polska: pierwszy milion Paczki MINI

Klienci Poczty Polskiej nadali już ponad milion Paczek MINI. Usługa łączy w sobie zalety przesyłki listowej oraz przesyłki paczkowej. Jest dla tych, którzy chcą nadać niewielkie przedmioty, takie jak: płyty CD, książki lub kosmetyki, o łącznej wadze nieprzekraczającej 2 kg. ...

Kazimierz Przerwa-Tetmajer na znaczku pocztowym

Kazimierz Przerwa-Tetmajer na znaczku pocztowym

Poczta Polska 12 lutego 2015 roku wprowadza do obiegu znaczek „150. Rocznica urodzin Kazimierza Przerwy-Tetmajera”. Kazimierz Przerwa-Tetmajer to jeden z czołowych twórców Młodej Polski. – Chcieliśmy na znaczku pokazać epokę, w której żył, a Przerwa-Tetmajer był ucieleśnieniem poety modernistycznego, stał się przecież pierwowzorem Poety w „Weselu” Wyspiańskiego – mówi Agnieszka...

E-commerce wyprzedzi w 2015 r. tradycyjne sklepy

E-commerce wyprzedzi w 2015 r. tradycyjne sklepy

Prognozy dla branży e-commerce na rok 2015 są bardzo optymistyczne. Aż 48% osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy on-line - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej. ...

Wyjątkową walentynkę wyślesz z Envelo

Wyjątkową walentynkę wyślesz z Envelo

W tym roku Envelo, marka stworzona przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe, przygotowała neokartki na święto zakochanych. Wyrazy uczuć można wysłać zarówno z platformy, jak aplikacji mobilnej. Neokartkę nadajemy online, a adresat otrzymuje ją wydrukowaną i w kopercie. ...

Poczta Polska z usługami odczytowymi dla Polskiej Spółki Gazowniczej

Poczta Polska wygrała przetargi na świadczenie usług odczytu gazomierzy. Zleceniodawcą jest Polska Spółka Gazownictwa. Wygrane przetargi, o wartości 4 mln. zł, pozwolą Poczcie świadczyć usługę na rzecz klientów Polskiej Spółki Gazownictwa oddziałów w Poznaniu i w Warszawie. ...

Powiedz „Kocham Cię” z Pocztą Polską

Powiedz „Kocham Cię” z Pocztą Polską

Poczta Polska 6 lutego 2015 roku wprowadza kolejny znaczek z serii „Kocham Cię”. Tym razem na znaczku znalazło się rubinowe serce. Najbardziej rozpoznawalny symbol miłości. ...

Poczta Polska zwiększyła o 11 proc. wartość sprzedaży gazet w swoich placówkach.

Poczta Polska zwiększyła o 11 proc. wartość sprzedaży gazet w swoich placówkach.

Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt milionów egzemplarzy prasy w placówkach. ...

PKP Intercity testuje sprzedaż biletów w placówkach Poczty Polskiej

PKP Intercity testuje nowy kanał sprzedaży biletów. Ruszył pilotaż realizowany we współpracy z Pocztą Polską. Projekt potrwa 3 miesiące i obejmie 37 wybranych placówek z 3 województw. Już od dziś w wybranych placówkach Poczty Polskiej będzie można kupić bilet na pociąg PKP Intercity. ...