@@include('build/svg-sprite.svg')

Informacje

Stypendia Fundacji „Pocztowy Dar” rozdane

Znamy już nazwiska tegorocznych laureatów programu stypendialnego Fundacji „Pocztowy Dar”. Stypendia na rok szkolny 2013/2014 zostały przyznane 75 uczniom szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. ...

Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez „Przewozy Regionalne”

Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez „Przewozy Regionalne” Sp. z o.o. w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest transport pieniędzy z kas zakładowych i biletowych na terenie całego kraju. W ramach kontraktu Poczta Polska będzie również dostarczała tzw. bezpieczne koperty przeznaczone do przewozu pieniędzy. ...

Rewolucja w poleconych:  Poczta wprowadza elektroniczną komunikację o przesyłkach

Rewolucja w poleconych: Poczta wprowadza elektroniczną komunikację o przesyłkach

Elektroniczne awizo, czyli informacja o przesyłce poleconej oczekującej na odebranie oraz elektroniczna informacja o doręczeniu przesyłki to najnowsze zmiany w ofercie Poczty Polskiej, która co roku dostarcza ponad 400 mln listów poleconych. ...

Obsługa w języku migowym w placówce pocztowej w Gdańsku

W gdańskiej placówce pocztowej Gdańsk 2 przy ul. Podwale Grodzkie  osoby głuchonieme mogą już porozumiewać się z asystentem za pomocą systemu tłumacza języka migowego on-line. To już drugie tego typu urządzenie uruchomione przez Pocztę Polską w ostatnim czasie. ...

Konferencja Rynek Usług Pocztowych: Poczta skutecznie odpowiada na zmiany trendów

Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. To rynek paczkowo – kurierski, usługi bankowo-ubezpieczeniowe oraz logistyka  – powiedział Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej, w czasie konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce”. ...

Polska Poczta rekrutuje menadżerów odpowiedzialnych za relacje z kluczowymi klientami

...

Klienci chcą być bardziej samodzielni

Klienci Poczty Polskiej chcą być bardziej samodzielni. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród uczestników XXIII Forum Ekonomicznego w Krynicy – Zdroju, którzy odwiedzili zaprezentowaną tam modelową placówkę Poczty Polskiej. ...

Poczta Polska wybrała w przetargu agencję reklamową

Poczta Polska wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na świadczenie usług reklamowych. Wybrana agencja - Cam Media S.A. - ma zapewnić wsparcie full-service, obejmujące między innymi obszary ATL, BTL oraz aktywność w Internecie. ...

Polak 3.0: większość spraw przez Internet

Dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lat chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Tak wynika z badania „Polak 3.0 – czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?” przeprowadzonego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini. ...

Czteroletni kontrakt na obsługę emerytur i rent z ZUS

Poczta Polska wygrała przetarg na doręczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych nadawanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Kontrakt zostanie zawarty na 4 lata. ...

Dostawcy usług masowych pod lupą klientów

Energia elektryczna, bankowość i usługi pocztowe – to dostawcy, których Polacy, opłacający rachunki za usługi masowe oceniają najlepiej. Tak wynika z badania „Polak 3.0 –czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?” przeprowadzonego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini.Najlepiej oceniono dostawców prądu – prawie 9 na 10 badanych, płacących rachunki za usługi...

Paweł Majtkowski analitykiem Poczty Polskiej

W sierpniu br. do zespołu Poczty Polskiej dołączył Paweł Majtkowski, który objął stanowisko analityka. W ramach swojej pracy będzie się zajmował tworzeniem raportów dotyczących rynku usług pocztowych i finansowych. ...