Poczta Polska partnerem Kongresu Dyrektorów E-Commerce

Nowe kanały sprzedaży online,  najlepsze rozwiązania technologiczne i wzorowe strategie zagranicznej ekspansji polskich e- sklepów -  to niektóre z tematów III Kongresu Dyrektorów E-Commerce, który odbędzie się w dniach 20 - 22 kwietnia w Krakowie. Poczta Polska jest partnerem wydarzenia z udziałem wiodących polskich i zagranicznych e-firm.

Kongres Dyrektorów E-Commerce to wydarzenie, cenione w branży ze względu na swój prestiżowy charakter, wysoki poziom merytoryczny oraz atmosferę sprzyjającą budowaniu relacji biznesowych. Kongres organizowany jest od 3 lat z myślą o najważniejszych osobach odpowiedzialnych za e-commerce i retail w Polsce i Europie Środkowej.

Pierwsza sesja tematyczna tegorocznego Kongresu poświęcona zostanie wyzwaniom, jakie niesie wdrożenie strategii omnichannel w firmach handlowych i dystrybucyjnych.

Eksperci opowiedzą także o technologicznych stronach prowadzenia e-biznesu. Elastyczne struktury IT, nowoczesne narzędzia sprzedaży online oraz integracja systemów to tylko niektóre z nich. Wspólnym mianownikiem prelekcji drugiego dnia Kongresu będą modele biznesowe oraz ich zmiany.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele najważniejszych rynkowych graczy z Polski, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. Wystąpią m.in. eksperci z Tchibo, Mulesoft, PPG, AB S.A., TIM S.A. i MM Brown.

Organizatorem Kongresu jest Grupa Unity, Partnerami tegorocznej edycji – Poczta Polska, Dotpay i Trusted Shops.

Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: kongresecommerce.pl

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.