teaser.jpg teaser.jpg

Rodzina 500 plus: Poczta Polska wydała specjalna kartkę pocztową ze znakiem opłaty

Poczta Polska wprowadziła 1 kwietnia do obiegu kartkę pocztową emisji: Rodzina 500 plus. Poczta Polska jest partnerem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w zakresie wdrożenia i obsługi programu świadczeń RODZINA 500 Plus.

Kartka, którą zaprojektowała artysta plastyk Agnieszka Sancewicz, będzie dostępna w placówkach pocztowych. Opracowanie graficzne zostało wykonane na podstawie materiałów Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Kartka ma wymiary 148 x 105 mm i jest wydrukowana jednostronnie, techniką offsetową, na kartonie białym, w nakładzie 22 tysięcy sztuk.

Poczta Polska oferuje polskim rodzinom kompleksową obsługę w ramach Programu Rodzina 500 Plus. Główne atuty Spółki to unikalny dostęp do wszystkich obywateli, możliwość zapewnienia wszechstronnej obsługi od wniosku do wypłaty oraz bezpieczna oferta produktów oszczędnościowo - ubezpieczeniowych skierowanych do rodziców.

 

 

Załączniki

Kartka_500.jpg

Kartka_500.jpg

jpg 919,8 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.