Tysiące klientów, miliony transakcji w e-sklepach i jeden dzień w roku, w którym kupujący nie zapłacą za koszt dostawy nabytych towarów, również tych, które zostaną wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej. ...
Poczta Polska ma specjalne relacje ze Świętym Mikołajem, który już drugi rok z rzędu przyjedzie do Polski z dalekiej Laponii ze świątecznymi życzeniami. Spotka się z naszymi klientami, porozmawia i rozda upominki. ...
60 procent paczek i przesyłek na najpopularniejszej w Polsce platformie aukcyjnej Allegro obsługuje Poczta Polska– wynika z danych operatora. Na drugim miejscu są firmy kurierskie (ok. 30 proc.). Około 5 procent ruchu przypada na Inpost (paczkomaty i listy). ...
Poczta Polska uruchomiła portal Centrum Direct Mail oferujący kompleksową obsługę i fachową wiedzę w zakresie marketingu bezpośredniego. Dla firm, które chcą dotrzeć ze swoimi przekazem reklamowym do klientów w formie rzeczywistych przesyłek przydatna będzie strona directmail.poczta-polska.pl. ...
Ponad 300 firm zajmujących się sprzedażą online otrzymało w tym roku statuetki e-Gazel Biznesu. To już druga edycja zapoczątkowanego w ubiegłym roku rankingu, którego partnerem jest Poczta Polska. ...
Wielka Gala Integracji to doroczne święto polskiego środowiska osób z niepełnosprawnością, organizowanego przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz stołeczny ratusz. Patronatem objął je prezydent Andrzej Duda. Poczta Polska została w tym roku uhonorowana za działania na rzecz udostępniania usług publicznych osobom z niepełnosprawnością. ...
Poczta Polska wdrożyła właśnie Kodeks Dobrych Praktyk Kupieckich w zakresie stosowania tzw. klauzul społecznych w prowadzonych przez siebie zamówieniach publicznych. Chodzi o promowanie dostawców zatrudniających swoich pracowników na etacie, bądź wykluczonych zawodowo. Spółka chce w jak najszerszym zakresie wprowadzić te rozwiązania. ...
Na przełomie listopada i grudnia Towarzystwo Nasz Dom przeprowadza XVI już edycję akcji „Góra Grosza”. Poczta Polska jest partnerem akcji, a jej udział pozwoli na obniżenie kosztów o 1/3. Dzięki temu jeszcze więcej dzieci skorzysta z pomocy.„Góra Grosza” skierowana jest do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i liceów. ...
Szybko, wygodnie i tanio - tak w skrócie można podsumować najnowszą propozycję Poczty Polskiej. Dostępna na platformie Envelo Neopaczka, to usługa dzięki której można przez internet opłacić nadanie paczki (PACZKA48 i PACZKA24) i samodzielnie przygotować dokumenty nadawcze. ...
Poczta Polska rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Kampania wystartuje 10 listopada 2015 i potrwa do końca tego roku. Medium kampanii jest Internet. Oś działań stanowi aktywność na głównych portalach informacyjnych i aukcyjnych. ...
Rynek e-commerce w Polsce opiera się przede wszystkim na sprzedaży za pośrednictwem Allegro: prawie 70 proc e-sprzedawców wybiera tę platformę jako podstawowy kanał sprzedaży – to wnioski z ostatniego badania TNS Polska w firmach e-commerce na zlecenie Poczty Polskiej. ...
Rafał Brzoska i kontrolowana przez niego spółka InPost po raz kolejny uderza w Pocztę Polską i kłamie na jej temat. Tym razem organizując konferencję prasową pt. "Jak dopłacamy 1,8 mld zł do nierentownej Poczty Polskiej”. ...