Placówka pocztowa_ Poczta Polska (3).jpg Placówka pocztowa_ Poczta Polska (3).jpg

Poczta Polska w ubiegłym roku uruchomiła 76 placówek

W ubiegłym roku spółka udostępniła klientom 76 nowych placówek pocztowych, w tym 15 w ostatnim kwartale 2018 r. Zgodnie ze strategią Poczta otwiera nowe placówki oraz modernizuje dotychczasowe, aby poprawić komfort obsługi klientów.

Poczta Polska rozbudowuje swoją sieć placówek, systematycznie otwierając nowe punkty. Tylko w ostatnim kwartale 2018 roku uruchomiła ich 15. Powstały w takich miejscowościach jak: Sokolniki Las (woj. łódzkie), Upałty Małe (woj. warmińsko-mazurskie), Wolbrom (woj. małopolskie), Średnica-Jakubowięta (woj. podlaskie), Siemiatycze (woj. podlaskie), Boreczno (woj. warmińsko-mazurskie), Ruś (woj. warmińsko-mazurskie), Białystok (woj. podlaskie), Zabrze (woj. śląskie), Starachowice (woj. świętokrzyskie), Suchedniów (woj. świętokrzyskie), Brodnica (woj. kujawsko-pomorskie), Sulejów (woj. łódzkie) oraz dwie placówki w Gdańsku (woj. pomorskie).

Poczta Polska posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,5 tys. placówek. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka, uwzględniając zapotrzebowanie klientów, otworzyła blisko 200 nowych punktów, zarówno w małych miejscowościach, na wsiach, jak i w aglomeracjach. Oprócz otwierania nowych placówek Poczta modernizuje istniejące punkty, część z nich przenosi do nowych lokalizacji. W roku 2018 przeprowadzono 293 modernizacje lub remonty.

Placówki Poczty oferują szeroki wachlarz usług pocztowych, bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych. Klienci placówek pocztowych mogą także skorzystać z oferty prasy i książek, co ma szczególne znaczenie w miejscowościach, w których nie ma księgarń. W blisko 4 tys. placówek pocztowych można skorzystać z darmowego Wi-Fi. Jest to istotny walor w małych miejscowościach i na wsiach, gdzie prywatny dostęp do sieci jest ograniczony ze względów technicznych lub ekonomicznych.

 

 

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.