_DSC01344_MALE.jpg _DSC01344_MALE.jpg

Poczta Polska: poradniki i książeczki dla dzieci na topie w 2018 roku

Książki są coraz chętniej kupowane przez klientów Poczty Polskiej. Wśród towarów cieszących się dużym powodzeniem są także gry i zabawki dla dzieci. 

Największym zainteresowaniem cieszą się książki dla dzieci, szczególnie kolorowanki, książeczki z naklejkami oraz „Najpiękniejsze wiersze Jana Brzechwy”. Wśród książek dedykowanych dorosłym czytelnikom najpopularniejsze są poradniki. Na drugim miejscu uplasowały się wydawnictwa religijne, a na trzecim – kulinaria. Na liście najlepiej sprzedających się wydawnictw w 2018 roku są m.in. „Byłem w niebie. Prawdziwa historia śmierci i powrotu do życia”, „Wołyń we krwi 1943”, „Kuchnia Siostry Anastazji”, „Tatuażysta z Auschwitz” oraz „A ja żem jej powiedziała”.

Sukcesywnie oferujemy naszym klientom  nowości wydawnicze. W ostatnim czasie zostały wprowadzone do sprzedaży m.in. „RysowAnka szczęścia” Anny Zielińskiej-Stecyny - pracownicy Poczty Polskiej oraz  „180 000 kilometrów przygody” Tony’ego Halika. Pod koniec stycznia, w dniu premiery, w placówkach pocztowych dostępna będzie również  najnowsza powieść Remigiusza Mroza „Nieodgadniona” - kontynuacja bestsellerowej „Nieodnalezionej” oraz „Chyłka. Zaginięcie”. 

- Nasza oferta skierowana jest głównie do tych klientów, którzy z różnych powodów mają ograniczony dostęp do księgarni. W wielu miejscowościach jedynie w naszych placówkach można zapoznać się z najnowszą ofertą wydawniczą. Dane dotyczące wzrostu przychodów ze sprzedaży wydawnictw dowodzą, że trafiamy w lukę na rynku – mówi Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu Poczty Polskiej.

Placówki pocztowe są we wszystkich gminach w Polsce, szczególnie w małych miejscowościach i na wsiach zapewniają dostęp do dóbr kultury. W sumie spółka ma ponad 7500 placówek, tylko w ubiegłym roku przybyło 76 nowych.

Sprzedaż towarów w placówkach pocztowych prowadzona jest na podstawie umów komisowych. Poczta Polska sukcesywnie porządkuje swoją ofertę handlową i stawia na rozwój sprzedaży książek i prasy. Sprzedaż wydawnictw generuje część przychodów Poczty obok usług i innych towarów. W 2018 roku stanowiła ona blisko 30% przychodów z działalności handlowej. Klienci Poczty Polskiej chętnie kupują również artykuły papiernicze i biurowe. W stałej ofercie są również opakowania kartonowe, zestawy opakowaniowe, koperty służące do pakowania przesyłek.  Spółka przygotowuje specjalny asortyment na różne okazje, np. cykliczne wydarzenia i święta, aby  zaspokajać  oczekiwania klientów. W 2018 roku dużym powodzeniem cieszyły się słodycze, napoje oraz asortyment okolicznościowy.

 

 

 

Załączniki

Poczta Polska _  strefa handlowa w placówce.jpg

Poczta Polska _ strefa handlowa w placówce.jpg

jpg 11,1 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.