Informacje

Promocyjna oferta cenowa Poczty

Dla osób wysyłających paczki, Poczta przygotowała niższe ceny. Do końca roku obowiązuje promocja na Multipaczkę. Obejmuje bezpłatne pobranie na rachunek bankowy, niższe ceny za gwarantowany termin doręczenia i za przesyłki ponadgabarytowe. ...

Poczta Polska z domem mediowym

Poczta Polska wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na świadczenie usług mediowych. Wybrany dom mediowy - MindShare Polska Sp. z o.o. - ma zapewnić kompleksowe wsparcie w zakresie planowania i zakupu mediów. ...

Stypendia Fundacji „Pocztowy Dar” rozdane

Znamy już nazwiska tegorocznych laureatów programu stypendialnego Fundacji „Pocztowy Dar”. Stypendia na rok szkolny 2013/2014 zostały przyznane 75 uczniom szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. ...

Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez „Przewozy Regionalne”

Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez „Przewozy Regionalne”

Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez „Przewozy Regionalne” Sp. z o.o. w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest transport pieniędzy z kas zakładowych i biletowych na terenie całego kraju. W ramach kontraktu Poczta Polska będzie również dostarczała tzw. bezpieczne koperty przeznaczone do przewozu pieniędzy. ...

Rewolucja w poleconych:  Poczta wprowadza elektroniczną komunikację o przesyłkach

Rewolucja w poleconych: Poczta wprowadza elektroniczną komunikację o przesyłkach

Elektroniczne awizo, czyli informacja o przesyłce poleconej oczekującej na odebranie oraz elektroniczna informacja o doręczeniu przesyłki to najnowsze zmiany w ofercie Poczty Polskiej, która co roku dostarcza ponad 400 mln listów poleconych. ...

Obsługa w języku migowym w placówce pocztowej w Gdańsku

W gdańskiej placówce pocztowej Gdańsk 2 przy ul. Podwale Grodzkie  osoby głuchonieme mogą już porozumiewać się z asystentem za pomocą systemu tłumacza języka migowego on-line. To już drugie tego typu urządzenie uruchomione przez Pocztę Polską w ostatnim czasie. ...

Konferencja Rynek Usług Pocztowych: Poczta skutecznie odpowiada na zmiany trendów

Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. To rynek paczkowo – kurierski, usługi bankowo-ubezpieczeniowe oraz logistyka  – powiedział Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej, w czasie konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce”. ...

Polska Poczta rekrutuje menadżerów odpowiedzialnych za relacje z kluczowymi klientami

Polska Poczta rekrutuje menadżerów odpowiedzialnych za relacje z kluczowymi klientami

Poczta Polska rozpoczyna tworzenie centralnego zespołu odpowiedzialnego za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze usług paczkowych i kurierskich. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja na stanowiska Key Account Managerów. ...

Klienci chcą być bardziej samodzielni

Klienci chcą być bardziej samodzielni

Klienci Poczty Polskiej chcą być bardziej samodzielni. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród uczestników XXIII Forum Ekonomicznego w Krynicy – Zdroju, którzy odwiedzili zaprezentowaną tam modelową placówkę Poczty Polskiej. ...

Poczta Polska wybrała w przetargu agencję reklamową

Poczta Polska wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na świadczenie usług reklamowych. Wybrana agencja - Cam Media S.A. - ma zapewnić wsparcie full-service, obejmujące między innymi obszary ATL, BTL oraz aktywność w Internecie. ...

Polak 3.0: większość spraw przez Internet

Polak 3.0: większość spraw przez Internet

Dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lat chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Tak wynika z badania „Polak 3.0 – czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?” przeprowadzonego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini. ...

Czteroletni kontrakt na obsługę emerytur i rent z ZUS

Poczta Polska wygrała przetarg na doręczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych nadawanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Kontrakt zostanie zawarty na 4 lata. ...