PP 1 PP 1

Poczta Polska rozszerzyła współpracę z Vinted.pl. Klienci zyskali możliwość nadania paczki w sklepach Żabka

Dotychczasowa, dobrze prosperująca współpraca pomiędzy Pocztą Polską i Vinted.pl, została rozszerzona. Już 6 kwietnia br. Spółka uzupełniła ofertę o możliwość nadawania przesyłek przez Klientów platformy Vinted.pl w sklepach sieci Żabka. 

Rosnące zainteresowanie zarówno sprzedażą, jak i zakupami na Vinted.pl, znalazło odbicie w postaci rozszerzenia dotychczasowej współpracy Poczty Polskiej z operatorem platformy o nowe udogodnienia, których beneficjentami są Klienci. 

Już od kwietnia br. sprzedający na Vinted.pl zyskali możliwość szybkiego i wygodnego nadawania przesyłek w sklepach Żabka. Ze względu na dogodne godziny otwarcia, w sklepach paczki można nadawać od poniedziałku do soboty od godzin porannych, aż do późnego wieczora, a w niektórych – także w niedzielę.

– Nasi Klienci cenią sobie komfort i wygodę. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom Poczta Polska udostępniła osobom sprzedającym za pośrednictwem platformy handlowej Vinted.pl już ponad 12 tysięcy punktów, w których będą mogli nadać swoje przesyłki. Wśród nich są placówki własne Poczty Polskiej a także - od kwietnia br. - sklepy sieci Żabka. Rozszerzając współpracę z Vinted.pl wzięliśmy pod uwagę potrzeby i wygodę wszystkich uczestników rynku eCommerce - zarówno kupujących jak i sprzedających – zaznacza Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Rynek eCommerce w Polsce i na świecie stale się rozwija, co wykorzystuje, rozszerzając swoje usługi i dostosowując posiadaną infrastrukturę, Poczta Polska . Klienci coraz częściej sięgają po dogodną formę zakupów drogą on-line, a każda transakcja związana z nabyciem towaru w internecie skutkuje nadaniem nowej przesyłki. Po stronie Klienta leży wybór najdogodniejszej formy jej dostarczenia. Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje multikanałowość dostaw: do wyboru trzy metody dostawy - Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER.

Załączniki

PP 1

PP 1

jpg 114,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.