Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki uprzejmie zaprasza przedstawicieli firm transportowych, którzy są zainteresowani rozpoczęciem długofalowej współpracy w zakresie realizacji usług transportowych (przewóz rzeczy i osób) na spotkania, które odbędą się w Oddziałach Regionalnych Centrum Logistyki.
W niedzielę 7 października br. w Muzeum Fioroni w Legnago (Włochy) przedstawiciel Poczty Polskiej, już po raz drugi odebrał nagrodę od kapituły międzynarodowego konkursu „Premio internazionale d’arte filatelica San Gabriele”. ...
Klienci Banku Pocztowego mogą teraz na każdej poczcie bez prowizji dokonać płatności za prąd, gaz, czy telefon. Bank zrezygnował, bowiem z opłaty za przelew zlecany w placówce bankowej lub pocztowej w ramach Konta Standard, które również jest bezpłatne.
Już teraz za pośrednictwem Poczty Polskiej można zamówić dekodery do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej
Znaczek wydany wspólnie przez Pocztę Polską i Pocztę Szwedzką z okazji 100-lecia przyznania nagrody Nobla dla Marii Skłodowskiej-Curie zdobył Grand Prix w konkursie filatelistycznym w Brukseli i został oceniony jako najlepszy grawerowany znaczek Unii Europejskiej w roku 2011.
100 paczek ekonomicznych na 100 wysłanych trafia do adresatów na czas wynika z danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który sprawdził szybkość doręczeń Poczty Polskiej w pierwszej połowie tego roku. Wyniki pokazują również wyraźną poprawę szybkości doręczania w pozostałych kategoriach przesyłek.
Jak połączyć maila z tradycyjnym listem? Odpowiedź na to pytanie ma już Poczta Polska. Spółka wprowadziła do oferty przesyłkę hybrydową – innowacyjną usługę dla klientów masowych. Z usługi korzystają już pierwsi nadawcy. Firma rozmawia z kolejnymi.
Uszczelnienie procedur, doprecyzowanie regulaminu zamówień oraz pouczenie pracowników realizujących przetargi to najważniejsze efekty audytu postępowania przetargowego na sprzęt komputerowy. Audyt był zlecony na wniosek Prezesa Zarządu Poczty Polskiej w związku z wątpliwościami dotyczącymi jego realizacji.
Poczta Polska nawet o ponad połowę obniża ceny usług kurierskich Pocztex. Firma wprowadza też dodatkowe usługi, które mają przyciągnąć dużych nadawców. Cel? - Za trzy lata chcemy być w pierwszej piątce firm kurierskich w Polsce – mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Rozwój usług kuriersko-ekspresowych jest jednym z priorytetów strategii Poczty do 2015 roku.
Poczta Polska jest gotowa do współpracy z producentami i dystrybutorami usług i produktów. Przykładem takiego modelu biznesowego będzie możliwość złożenia zamówienia na dekodery i anteny do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej w placówkach pocztowych i u listonoszy.
Poczta Polska porządkuje kwestie dotyczące posiadanych nieruchomości. Obiekty niewykorzystywane w działalności biznesowej będą sukcesywnie sprzedawane a pieniądze z transakcji posłużą na rozwój Spółki. W ramach procedury przetargowej, „pod młotek” pójdzie grunt przy ul. Chmielnej w Warszawie.
Poczta Polska nawiązała współpracę z liderem branży kosmetycznej, firmą Avon. Umowa została zawarta na świadczenie usług dostarczania przesyłek do konsultantek firmy. W ciągu pierwszych 2 tygodni współpracy, Poczta obsłużyła około kilkunastu tysięcy przesyłek Avon. Szacuje się, że wielkość kontraktu zwiększy przychody Spółki z tytułu usług paczkowych w segmencie klienta biznesowego o około 5 procent rok do roku.