Informacje

Poczta Polska: 1,3 mld zł na inwestycje w strategiczne obszary

Poczta Polska do 2017 roku chce przeznaczyć ponad 1,3 mld zł na sfinansowanie planu inwestycyjnego, w tym inwestycje kapitałowe w strategicznych obszarach. Nakłady inwestycyjne będą finansowane do 85% ze środków własnych. ...

Poczta Polska stawia na e-handel: szybsza dostawa i obsługa on-line

Wydłużone godziny graniczne nadawania paczek, obsługa bezgotówkowa i stanowiska do obsługi sklepów internetowych. Już dzisiaj blisko 200 placówek pocztowych działa według tego modelu. Poczta Polska stawia na e-commerce i dostosowuje swoje placówki do potrzeb przedsiębiorców związanych z e-handlem. ...

Poczta Polska szkoli seniorów w samodzielnym korzystaniu z usług

Z okazji przypadającego 20 października Europejskiego Dnia Seniora, Poczta Polska przygotowała w swoich Strefach Samoobsługowych akcje edukacyjną. Dzięki niej osoby starsze mogą zapoznać się z tym, jak samodzielnie wysłać przesyłkę albo wpłacić i wypłacić pieniądze. ...

Znaczek z okazji  455-lecia Poczty Polskiej

Znaczek z okazji 455-lecia Poczty Polskiej

Poczta Polska obchodzi w tym roku swoje 455 urodziny i emituje z tej okazji specjalny znaczek okolicznościowy. Święto Poczty Polskiej przypada na 18 października bo tego dnia w 1558 roku król Zygmunt II August założył Pocztę Królewską. ...

Poczta Polska liderem na rynku e-commerce

Poczta Polska jest najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-commerce. W 2012 r. z jej usług skorzystało aż 57,8 proc. firm z tego segmentu – to wnioski z "Raportu e-Commerce 2013” przygotowanego przez Internet Standard. ...

Nowa placówka Poczty Polskiej w telewizyjnej reklamie Banku Pocztowego

Nowa placówka Poczty Polskiej w telewizyjnej reklamie Banku Pocztowego

We wszystkich placówkach Poczty Polskiej można korzystać z usług finansowych oferowanych przez Bank Pocztowy. To dlatego najnowsza telewizyjna reklama Konta Standard Banku Pocztowego dzieję się w nowej placówce Poczty Polskiej. ...

Poczta Polska: kolejna placówka z udogodnieniami dla niepełnosprawnych

Poczta Polska: kolejna placówka z udogodnieniami dla niepełnosprawnych

Poczta Polska uruchomiła w Tarnowskich Górach placówkę z certyfikatem „Obiekt bez barier”. Punkt znajdujący się w Górnośląskim Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka REPTY jest dostosowany do potrzeb klientów z niepełnosprawnością i obsługiwany przez osoby niepełnosprawne. ...

Pre-paid na paczki. Poczta Polska rusza z pakietem dla e-biznesu

Pre-paid na paczki. Poczta Polska rusza z pakietem dla e-biznesu

Przedświąteczny sezon paczkowy otwarty. Poczta Polska, wzorem firm telekomunikacyjnych, wprowadza dla klientów ofertę przedpłaconych pakietów paczkowych. To pierwsze tak dopasowane rozwiązanie dla e-biznesu. ...

Poczta Polska zatrudnia laureatów konkursu „Grasz o staż”

Poczta Polska zatrudnia laureatów konkursu „Grasz o staż”

Aż dziewięciu stażystów z programu „Grasz o staż” po wakacjach dostało pracę w Poczcie Polskiej. Największy polski operator pocztowy nie tylko ufundował największą liczbę staży w tegorocznej edycji konkursu, ale również skorzystał z szansy na zdobycie najzdolniejszych młodych ludzi. ...

Poczta Polska: Jak zachęcić seniora do korzystania z karty

Według danych NBP tylko 29 proc. osób powyżej 65 roku życia ma w portfelu karty płatnicze. Karta i konto to narzędzia zwiększające znacząco bezpieczeństwo finansowe. Poczta Polska radzi jak zachęcić seniora do posiadania i używania plastikowych pieniędzy. ...

Elektroniczne potwierdzenie odbioru ważne w postępowaniach dowodowych

Elektroniczne potwierdzenie odbioru ważne w postępowaniach dowodowych

Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru to alternatywa dla papierowej (tzw. "żółtej zwrotki") formy potwierdzania odbioru przesyłek poleconych oraz przesyłek firmowych poleconych.  Informacja o odbiorze listu poleconego jest udostępniania praktycznie od ręki.  Poczta Polska wprowadziła właśnie możliwość otrzymania, na żądanie, wydruku mającego charakter dokumentu w postępowaniu dowodowym...

Poczta Polska partnerem kampanii "Kupuję w Internecie"

Poczta Polska zaangażowała się w program edukacyjny "Kupuję w Internecie". Jego celem jest budowanie wśród konsumentów świadomości, że zakupy w sieci są wygodne, szybkie i bezpieczne. Organizatorem kampanii jest Izba Gospodarki Elektronicznej. ...