W ostatnim, pełnym tygodniu przed świętami Polacy wysłali o prawie 70 proc. więcej paczek niż w zwykłym okresie – taki jest odczyt Barometru Świątecznego Poczty Polskiej na chwilę przed Gwiazdką. Oznacza to, że w tym roku kupiliśmy więcej prezentów niż rok temu. ...
Poczta Polska została partnerem kampanii mającej na celu pomoc młodym ludziom w szybszym uniezależnieniu się od rodziców. Z badań zrealizowanych w 2013 r. przez CBOS wynika, że aż 36 proc. osób w wieku od 25 do 29 lat oraz 81 proc. mających od 18 do 24 lat korzysta z ich pomocy materialnej. ...
Poczta Polska wprowadza zmiany w ofercie paczkowej i kurierskiej. Gwarantowany termin doręczenia, bezpłatne ubezpieczenie oraz elektroniczny monitoring – to tylko niektóre z korzyści, jakie otrzyma Klient Poczty Polskiej korzystający z nowych produktów: Paczka EKSTRA24, PACZKA24 i PACZKA48. ...
W grudniu liczba listów opracowywanych w warszawskiej sortowni rośnie średnio o 50% w stosunku do pozostałych miesięcy w roku. Dwukrotnie wzrasta też liczba paczek, którymi przesyłane są towary zamówione w sklepach internetowych. ...
W minionym tygodniu Świąteczny Barometr Poczty Polskiej wyniósł 165,51 proc. co oznacza, że Polacy wysłali o 65 proc. więcej paczek, niż zwykle. To znacznie więcej, niż w najlepszym przedświątecznym tygodniu rok temu. ...
Poczta Polska konsekwentnie realizuje swoją strategię i wprowadza mobilną wersję platformy Envelo. Dzięki niej ze smartfonów oraz tabletów działających na systemach Android i iOS można wysłać neokartkę. ...
Koniec roku jest zawsze najgorętszym okresem w branży przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP). Liczba przesyłek (kurierskich i pocztowych) w tym czasie wzrasta nawet o 60 proc. Przewożone są głównie prezenty świąteczne zakupione przez Internet, ale także towary do centrów handlowych i dokumenty między firmami. ...
Poczta Polska: 100 tysięcy sprzedanych neoznaczków z platformy Envelo.pl Ponad 100 000 sprzedanych neoznaczków w pierwszym miesiącu działania Envelo.pl - platformy internetowej Poczty Polskiej. Envelo to marka Poczty Polskiej integrująca elektroniczne usługi pocztowe. ...
W minionym tygodniu (2-8 grudnia) Barometr Świąteczny Poczty Polskiej osiągnął poziom 144,67 proc., co oznacza, że Polacy wysłali o prawie 45 proc. więcej paczek, niż zwykle. Barometr Świąteczny Poczty Polskiej – wskaźnik mierzący poziom gorączki świątecznej osiągnął 144,67 proc. Bieżący odczyt jest znacząco wyższy od odczytu z analogicznego okresu roku poprzedniego, który wyniósł...
Na platformie www.envelo.pl dostępne są świąteczne neokartki przygotowane przez Związek Harcerstwa Polskiego. Każda wysłana neokartka harcerska zasila fundusz „Kapitał Przyszłości ZHP” o 1 zł! Akcja jest wynikiem nawiązania współpracy Poczty Polskiej Usług Cyfrowych, operatora marki Envelo ze Związkiem Harcerstwa Polskiego. ...
W listopadzie 2013 r. Poczta Polska wygrała 158 przetargów na kwotę ponad 100 mln. złotych. W ramach pozyskanych kontraktów Poczta Polska zajmie się m.in. doręczeniem nadawanej korespondencji, paczek i przesyłek kurierskich. ...
Na przełomie listopada i grudnia w Szczecinie zaczęły działać nowe placówki Poczty Polskiej. Charakterystyczne, z nowym czerwono - złotym wystrojem i bez okienek placówki świadczą wszystkie usługi pocztowe, kurierskie i finansowo – ubezpieczeniowe. ...