Poczta Polska wspiera Światowe Dni Młodzieży w Gdańsku

Narodowy Operator Pocztowy jest strategicznym partnerem Światowych Dni Młodzieży. Na wydarzeniach związanych z ŚDM znajdziemy stoiska pocztowe, na których będzie można wysłać kartkę oraz zakupić przygotowane specjalnie na tę okazję znaczki i pocztówki. Od 20 do 25 lipca uczestniczyć w Dniach Diecezjalnych, które organizowane są na terenie całego kraju. Sprawdź, co czeka nas w Gdańsku i gdzie możesz kupić znaczek ze Światowymi Dniami Młodzieży.

 

GDAŃSK 21-22.07

Dni Diecezji rozpoczną się w Archikatedrze Gdańskiej, gdzie co godzinę będzie odbywał się koncert organowy. Przed katedrą znajdziecie stoisko Poczty Polskiej otwarte codziennie w godzinach 10:00-18:00.

GDAŃSK 23.07

Pielgrzymi spotkają się na Placu Solidarności i przemaszerują do Bazyliki Mariackiej, gdzie o 12:00 odbędzie się msza o 12:00. Przed Bazyliką znajdziecie stoisko Poczty Polskiej.

Tego samego dnia pielgrzymi spotkają się na Wzgórzu Jana Pawła II i przemaszerują w okolice Katedry Peplińskiej, gdzie odbędzie się msza. Tu również znajdziecie stoisko Poczty Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.