Drugiego kwietnia do obiegu wchodzi znaczek z okazji kanonizacji błogosławionego Jana Pawła II. Wspólną emisją Polski i Watykanu Poczta Polska chce uczcić ogłoszenie świętym papieża-Polaka. Znaczki z tej szczególnej serii zaprojektowali artyści: Marzanna i Jacek Dąbrowscy. ...
Poczta Polska jest partnerem kampanii mającej na celu pomoc młodym ludziom w samodzielnym pokierowaniu swoją karierą. Dotychczas w prawie 50 szkoleniach wzięło udział 2000 uczniów szkół ponadgimnazjalnych. ...
Pocztex, kurierskie ramię Poczty Polskiej został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku w kategorii transport i logistyka i otrzymał tytuł Created in Poland Business Superbrands 2013/2014. ...
W sobotę, 15 marca br., startuje główna kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych dostępnych w Poczcie Polskiej pod marką „Ubezpieczenia pocztowe". W czasie kampanii można kupić polisy majątkowe z 15 proc. zniżką. ...
Elektroniczne awizo, skuteczny system śledzenia i ekspansja na rynku e-commerce to efekty realizowanej przez Pocztę Polską strategii rozwoju biznesu pocztowego. O nowościach dla klientów i trendach na rynku pocztowym rozmawiali uczestnicy II Forum Technologicznego – Poczta XXI wieku. ...
Envelo to platforma Poczty Polskiej do zakupu usług pocztowych przez internet. Powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów Poczty na interaktywny i mobilny system sprzedaży. Dzięki Envelo można wysłać list lub kartkę pocztową za pośrednictwem Poczty Polskiej z każdego miejsca na ziemi. ...
Poczta Polska jest najbardziej rozpoznawalnym operatorem na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) - tak wynika z badania przeprowadzonego pod koniec 2013 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Z raportu wynika też, że Poczta Polska jest najczęściej wybieraną firmą - aż 43% klientów indywidualnych deklaruje ją jako firmę pierwszego wyboru, wśród klientów biznesowych odsetek...
Poczta Polska po raz trzeci weźmie udział w ogólnopolskim konkursie „Grasz o staż” organizowanym przez firmę doradczą PwC oraz Gazetę Wyborczą. W tym roku Poczta przyjmie 23 stażystów z obszaru sprzedaży, marketingu, prawnego, HR, PR, finansowego oraz procesowego. ...
Przed nami Dzień Kobiet obchodzony 8 marca. Idealnym dodatkiem do prezentu jest wysłanie neokartek z wzorami z okazji tego święta. Envelo umożliwia ich wysłanie z komputera lub urządzenia mobilnego – do adresata dotrą w wersji papierowej. ...
Poczta Polska włącza się w pomoc naszym sąsiadom na Ukrainie. Do końca marca br. nadawcy paczek z żywnością czy odzieżą adresowanych do tego kraju, będą mogli je wysyłać bezpłatnie w placówkach firmy. Przesyłki muszą zawierać dopisek: "DLA UKRAINY". ...
Najnowsze badania przeprowadzone przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops wskazują, że bezpieczeństwo oraz czas dostawy to kluczowe kryteria przy wyborze sklepów internetowych. Poczta Polska oraz Trusted Shops, firmy specjalizujące się w usługach dla branży e-commerce opracowały rozwiązania, które odpowiadają na główne obawy kupujących online. ...
„Ubezpieczenia pocztowe” – pod taką marką są sprzedawane w sieci Poczty Polskiej ubezpieczenia komunikacyjne – OC, Autocasco, Assistance i NNW oraz pozostałe ubezpieczenia majątkowe. Jest to efekt umów zawartych przez Pocztę Polska z PTUW - Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych i MTU – Moim Towarzystwem Ubezpieczeń. ...