teaser.jpg teaser.jpg

Sotrender: Poczta Polska w czołówce aktywnych profili na Twitterze

W grudniu ubiegłego roku na Twitterze pojawiło się blisko 500 wzmianek dotyczących Poczty – kolejna w zestawieniu firma miała ich o prawie 100 mniej. Według ostatnich raportów przygotowanych przez Sotrender, narzędzie do analizowania działań w mediach społecznościowych, Poczta Polska jest jednym z aktywniejszych podmiotów w kategorii „Finanse”.

Na profilu Poczty Polskiej umieszczanych jest stosunkowo dużo materiałów multimedialnych, dzięki czemu do klientów nie trafiają wyłącznie „suche”, komunikaty. W listopadzie 2016 roku liczba aktywności na jednego pocztowego tweeta wyniosła 21,3 (retweety, polubienia i odpowiedzi). Poczta jest również jednym z najczęściej wspominanych profili na „finansowej” mapie polskiego Twittera. 

Mimo że dominującymi tematami w polskim Twitterze pozostają polityka i sport, obecnie profil Poczty Polskiej obserwowany jest niemal przez dwa tysiące użytkowników, a jej wpisy  docierają nawet do 130 tysięcy odbiorców miesięcznie.   

Poczta Polska dołączyła do grona firm posiadających profile w serwisie społecznościowym Twitter w czerwcu 2013 roku. Poza utrzymywaniem kontaktu i wchodzeniem w interakcje z instytucjami i osobami publicznymi, Poczta na Twitterze stara się przede wszystkim pomagać klientom, w dużym stopniu również tym spoza granic naszego kraju.

Raport do pobrania: Twitter Trends grudzień 2016

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.