Urząd Pocztowy Katowice 1 pozostaje otwarty dla Klientów

Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Sebastiana Mikosza, Poczta Polska, pomimo trudnej sytuacji finansowej, nie ogranicza sieci własnych placówek pocztowych. Urząd Pocztowy Katowice 1, najbardziej rozpoznawalny obiekt Spółki w granicach stolicy Górnego Śląska, pozostaje czynny dla Klientów.

Urząd Pocztowy Katowice 1 przy ul. Pocztowej 9, to placówka funkcjonująca niezmienionym miejscu od 131 lat i najstarszy obiekt Spółki w stolicy Województwa Śląskiego.

– Nasza placówka przy ul. Pocztowej w Katowicach, mieszcząca się w pięknym, zabytkowym gmachu, to wizytówka Poczty. Planujemy efektywniejsze wykorzystanie przestrzeni dostępnej dla Klientów, ale o zamykaniu Urzędu Pocztowego nie ma mowy – zaznacza Prezes Sebastian Mikosz.

Poczta Polska zaprasza do skorzystania z usług świadczonych w Urzędzie Pocztowym Katowice 1, w dotychczas obowiązujących godzinach pracy. 

Więcej informacji o dostępności i lokalizacjach urzędów, filii oraz agencji pocztowych można znaleźć na dedykowanej stronie https://www.poczta-polska.pl/znajdz-punkt/

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.