Grafika na biuro prasowe (62) Grafika na biuro prasowe (62)

Zostań Naczelnikiem Rejonu w Poczcie Polskiej

Poczta Polska rozpoczyna zewnętrzną rekrutację na stanowisko Naczelnika Rejonu. Spółka poszukuje 50 osób, których zadaniem będzie kierowanie kilkudziesięcioma placówkami pocztowymi w 50 rejonach. Bieżący proces jest uzupełnieniem największej w historii Poczty wewnętrznej rekrutacji, w ramach której wyłoniono już ponad 200 osób, które obejmą tę kluczową w nowej strukturze Poczty funkcję.

Rekrutacja rozpoczęła się w poniedziałek 10 lutego i potrwa do 23 lutego. Udział w niej mogą wziąć zarówno pracownicy Poczty Polskiej jak i zewnętrzni kandydaci. Poszukiwane są osoby, które cechują się pasją i determinacją oraz angażują się w życie lokalnych społeczności.

Praca na stanowisku Naczelnika Rejonu to rola wymagająca umiejętności sprzedażowych, zaangażowania i elastyczności w podejściu do nowych wyzwań. Osoby zainteresowane stanowiskiem Naczelnika Rejonu powinny posiadać:

  • wyższe wykształcenie,
  • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • umiejętność podejmowania decyzji i strategicznego myślenia,
  • prawo jazdy kat. B.

Ogłoszenia o pracę na stanowisku Naczelnika Rejonu można znaleźć tutaj.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.