PP 1 PP 1

Złoty Laur Klienta 2024 dla Poczty Polskiej

Poczta Polska została wyróżniona w XX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Laur Klienta. Certyfikat Złoty Laur Klienta 2024 przyznano Spółce za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii odpowiedzialna marka/firma. To nagroda prestiżowa i szcze­gólnie cenna, gdyż przyznają ją sami klienci, potwierdzając mocną pozycję rynkową, dużą rozpoznawalność mar­ki i przede wszystkim wysoką ocenę oferty.

Poczta Polska, jako firma odpowiedzialna społecznie konsekwentnie realizuje ideę zrównoważonego rozwoju. Od lat podejmuje działania, które oprócz rozwoju usług pocztowych wspierają społeczności lokalne, osoby niepełnosprawne czy środowisko. Wszystkie wprowadzane rozwiązania realizowane są z myślą o klientach.

Laur Konsumenta/Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20 lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Plebiscyt powstał m. in. po to, żeby dostrzec, docenić i uhonorować podmioty gospodarcze, które są właścicielami najpopularniejszych marek produktów oraz usług w swojej grupie. Co roku sondowanych jest ponad 500 kategorii. O kolejności miejsc w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez klientów.

Godło Laur Konsumenta/Laur Klienta stanowi znaczącą nagrodę, odzwierciedlającą poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z usług Poczty Polskiej. Ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług, jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce, a certyfikaty są przyznawane na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów. Dzięki temu głosowaniu udaje się przedstawić precyzyjny obraz tendencji rynkowych, doceniając jednocześnie podmioty prokonsumenckie oraz te, które wyróżniają się aktywnością w zakresie społecznej odpowiedzialności.

Załączniki

PP 1

PP 1

jpg 132,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.