Złoty Laur Klienta 2024 dla Poczty Polskiej
Poczta Polska została wyróżniona w XX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Laur Klienta. Certyfikat Złoty Laur Klienta 2024 przyznano Spółce za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii odpowiedzialna marka/firma. To nagroda prestiżowa i szczególnie cenna, gdyż przyznają ją sami klienci, potwierdzając mocną pozycję rynkową, dużą rozpoznawalność marki i przede wszystkim wysoką ocenę oferty.
Poczta Polska, jako firma odpowiedzialna społecznie konsekwentnie realizuje ideę zrównoważonego rozwoju. Od lat podejmuje działania, które oprócz rozwoju usług pocztowych wspierają społeczności lokalne, osoby niepełnosprawne czy środowisko. Wszystkie wprowadzane rozwiązania realizowane są z myślą o klientach.
Laur Konsumenta/Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20 lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Plebiscyt powstał m. in. po to, żeby dostrzec, docenić i uhonorować podmioty gospodarcze, które są właścicielami najpopularniejszych marek produktów oraz usług w swojej grupie. Co roku sondowanych jest ponad 500 kategorii. O kolejności miejsc w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez klientów.
Godło Laur Konsumenta/Laur Klienta stanowi znaczącą nagrodę, odzwierciedlającą poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z usług Poczty Polskiej. Ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług, jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce, a certyfikaty są przyznawane na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów. Dzięki temu głosowaniu udaje się przedstawić precyzyjny obraz tendencji rynkowych, doceniając jednocześnie podmioty prokonsumenckie oraz te, które wyróżniają się aktywnością w zakresie społecznej odpowiedzialności.