ZASILACZ już dostępny na Poczcie

29 maja 2013 r. w województwie Wielkopolskim Poczta Polska i Bank Pocztowy rozpoczynają pilotaż Zasilacza – pierwszej wydanej przez Bank karty przedpłaconej. Karty sprzedawane będą w 152 placówkach pocztowych na terenie województwa.

Karta, która trafiła do sprzedaży za pośrednictwem wielkopolskich placówek pocztowych to karta przedpłacona (pre-paid). Nazywa się je elektronicznymi portmonetkami, bo pozwalają na bezpieczne dokonywanie płatności za produkty i usługi, bez konieczności noszenia ze sobą gotówki w tradycyjnym portfelu.

Na wakacje, na kolonie

Zasilacz Banku Pocztowego to także sposób na rozpoczęcie swojej przygody z finansami przez młodych ludzi – dla których kartę kupić i zasilać mogą ich rodzice. Jak kiedyś skarbonki. – Zasilacz, który już jest sprzedaży na poczcie, może być zakupiony przez osoby pełnoletnie, ale użytkownikiem mogą być także dzieci powyżej 13 roku życia. Dzięki temu to wygodny sposób na przechowywanie czy oszczędzanie pieniędzy zarówno przez dorosłych, jak i dzieci. Karta pre-paid coraz chętniej kupowana jako forma nowoczesnego kieszonkowego, czy zabezpieczenie dla dziecka w podróży np. na wycieczce. Zasilacz w sytuacji awaryjnej rodzice mogą doładować w czasie rzeczywistym – mówi Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Bankowych w Banku Pocztowym.

Karta - modny gadżet

Kupiona w Placówce Pocztowej karta Zasilacz może być zasilona pieniędzmi na trzy sposoby. Poprzez wpłatę gotówki na numer do wpłat podany na karcie w każdej placówce pocztowej lub Banku Pocztowego, a także w każdym innym banku. Poprzez przelew  - z dowolnego rachunku bankowego. Trzecia i najszybsza metoda to zasilenie natychmiastowe - szczególny rodzaj wpłaty, realizowany w wyznaczonych placówkach pocztowych województwa wielkopolskiego – ich lista znajduje się na stronie www.zasilacz24.pl. Wpłata wykonana w ten  sposób jest natychmiast dostępna na karcie.

Wprowadzony przez Bank Pocztowy ZASILACZ wyróżnia się jaskrawą, zieloną kolorystyką, który ma na celu zachęcenie do korzystania z produktu młodych ludzi – karta z tak oryginalnym wyglądem sama w sobie jest modnym gadżetem, który fajnie mieć w portfelu. Przede wszystkim jest to jednak wygodna i bezpieczna forma zarządzania pieniędzmi na wiele sposobów.

Wypłata także z dala od miast

Kartą ZASILACZ można dokonywać operacji bezgotówkowych, jak płacenie kartą w sklepie, kinie, czy restauracji. Można nią też płacić w Internecie. – Osoby, które będą chciały pobrać gotówkę zgromadzoną na ZASILACZU też mają taką możliwość – pieniądze wypłacić można w każdym bankomacie, a co najważniejsze – również w placówkach Poczty Polskiej, a więc także w małych miejscowościach, gdzie często nie ma bankomatów. To szczególnie ważne z punktu widzenia Klientów, którzy często mieszkają z dala od wielkich miast. Bank Pocztowy na wiele sposobów stara się konsekwentnie działać na rzecz walki z wykluczeniem finansowym – dodaje Anna Znamirowska-Stączek.

Prowadzonemu pilotażowi towarzyszy wsparcie marketingowe – w placówkach pocztowych sprzedających karty widoczne będą plakaty oraz ulotki. Plakaty spotkać będzie można również w  wielkopolskich autobusach komunikacji miejskiej i PKS. Przez cały czas trwania pilotażu działać będzie dedykowana karcie strona internetowa www.zasilacz24.pl.

Prowadzony na terenie Wielkopolski pilotaż Zasilacza zaplanowany jest na 6 miesięcy, a sprzedane w ten sposób karty pre-paid obsługiwane będą do końca okresu ważności karty.

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.