Zakupy w empik.com, smyk.com i gandalf.com.pl teraz tańsze dzięki Poczcie Polskiej

Do końca roku klientom serwisów: empik.com, smyk.com oraz gandalf.com.pl Poczta Polska oferować będzie promocyjną opłatę za dostawę przesyłek. Znacznie tańsza jest teraz dostawa do domu lub pracy m.in. książek, zabawek, płyt CD, filmów gier, elektroniki, gadżetów czy perfum.

W empik.com oraz smyk.com koszt przesyłki pocztowej w okresie świątecznym – przy dokonaniu płatności online – wynosi 4,90 zł. W gandalf.com.pl natomiast zamówienia pocztowe o wartości minimum 50 zł, również opłacone online, dostarczane są bezpłatnie. Usługa Poczty Polskiej jest realizowana w oparciu o Przesyłkę Biznesową – z gwarantowanym terminem doręczenia w przeciągu 48 godzin. Przesyłki są dostarczane w formie „od drzwi do drzwi”.

Poczta Polska stawia na rozwój rynku paczkowego, nowoczesnych usług bankowo-ubezpieczeniowych, logistyki a także komunikacji cyfrowej. Po upływie dziewięciu miesięcy 2013 roku wolumeny usług Poczty Polskiej na rynku paczkowym są wyższe o 12 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 r., w tym wolumeny krajowych przesyłek kurierskich są wyższe o prawie 60 proc., niż rok wcześniej.

Poczta Polska - najpopularniejsza dla e - commerce

Poczta Polska jest dziś najpopularniejszą firmą świadczącą usługi logistyczne dla firm z branży e-commerce. Według "Raportu e-Commerce 2013”, przygotowanego przez Internet Standard w 2012 r., z jej usług skorzystało aż 57,8 proc. firm z tego segmentu. Poczta Polska właśnie uruchomiła innowacyjną ofertę pre-paid na paczki dla klientów i wydłużyła godziny nadań dla osób handlujących w sieci. Zmiany w ofercie paczkowej, elektronizacja kontaktu ze spółką, możliwość odprawienia paczki w domu i internetowe śledzenie przesyłek przekładają się na wzrost sprzedaży paczek.

Szczegółowe warunki promocji oraz cennik są na stronach www.empik.comwww.smyk.com oraz www.gandalf.com.pl

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.