Wyjątkowe upominki na mikołajki i pod choinkę kupisz w Poczcie Polskiej
W okresie przedświątecznym Poczta Polska oferuje unikalne produkty, które z pewnością przypadną do gustu naszym najbliższym – na Mikołajki lub pod choinkę. Klienci mogą skorzystać ze specjalnej opcji przygotowania spersonalizowanego listu od Św. Mikołaja, w formie tradycyjnej lub video. Oba produkty można zamówić przez Internet oraz w placówce pocztowej. W sieci sprzedaży Poczty Polskiej dostępnych jest także bardzo szeroki asortyment innych produktów z oferty świątecznej – kartek, dekoracji i ozdób, książek, słodyczy oraz akcesoriów do pakowania prezentów.
Spersonalizowany i wydrukowany na ozdobnym papierze list od św. Mikołaja, z odciskiem jego pieczęci i oryginalną grafiką, zawiera nie tylko pozdrowienia i życzenia dla adresata. Dołączone są do niego także unikalne dodatki: Dyplom Grzecznego Dziecka, naklejki na drzwi oraz pocztówki od Elfa. Całość zapakowana jest w ozdobną czerwoną kopertę. Pozdrowienia od Mikołaja można zamówić także w wersji video, w formie personalizowanego filmu. W tym wariancie adresatem pozdrowień i bohaterem filmowej historii może być nawet kilka osób. Mikołaj zwraca się w nich po imieniu, w filmie pojawiają się także ich zdjęcia.
- Poczta Polska to miejsce, w którym z dala od świątecznej gorączki można kupić upominki na Święta i produkty, dzięki którym poczujemy prawdziwą magię świąt. Oferujemy przydatne i niebanalne przedmioty dla każdej grupy wiekowej i na każdą kieszeń. Z roku na rok nasz asortyment świąteczny jest coraz szerszy i coraz bardziej zróżnicowany. Pozostawiamy w nim jednak produkty, które cieszą się największą popularnością, czyli m.in. list i film od Św. Mikołaja – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Oba produkty – list i video – można zamówić za pośrednictwem strony https://prezenty.poczta-polska.pl/ oraz w placówkach Poczty Polskiej (nie dotyczy agencji pocztowych). Zamawiając je, klient otrzymuje specjalny kod (SMS-em lub emailem), który wykorzystuje personalizując zamówiony przez siebie produkt lub produkty tutaj.
Ze względu na konieczność personalizacji i indywidualnego wykonania listu zamówienie realizowane jest w ciągu 9 dni roboczych. Link do pobrania filmu – w zależności od wariantu, który wybierze zamawiający, przesyłany jest w ciągu 6 lub 24 godzin.
Koszt zakupu listu wraz z gadżetami i wysyłką to jedynie 18 zł, koszt zamówienia filmu – w zależności od wariantu – waha się od 18 zł (dla jednego dziecka, link przesyłany do 24 godzin od złożenia zamówienia) do 48 zł (dla kilkorga dzieci, link przesyłany do 6 godzin od złożenia zamówienia).
Szczegółowe informacje o produktach, cenach, terminach realizacji i sposobie personalizacji produktów świątecznych znajdują się na stronie https://prezenty.poczta-polska.pl/. Można je uzyskać także u pracowników Poczty Polskiej w placówkach pocztowych.
W okresie przedświątecznym za pośrednictwem Poczty Polskiej można kupić znacznie więcej produktów świątecznych. W placówkach pocztowych dostępne są m.in. kartki i karnety świąteczne – świeckie i religijne (70 wzorów), dekoracje (m.in. skrzaty, bombki, gwiazdy, zawieszki i inne ozdoby choinkowe, obrusy, bieżniki, serwety), produkty które można podarować z okazji mikołajek i pod choinkę (m.in. gry, zabawki, książeczki i książki o tematyce świątecznej dla dzieci i dorosłych, zestawy kreatywne, kalendarze i artykuły piśmiennicze, słodycze, akcesoria kuchenne i łazienkowe, galanterię, zestawy kosmetyków, świece, breloki, magnesy, zestawy herbat), materiały do pakowania prezentów oraz kalendarze adwentowe, czapki św. Mikołaja oraz skarpety świąteczne na prezenty.
Handel to jeden z obszarów działalności Poczty Polskiej. W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych towary za prawie 350 mln zł.
Asortyment dostępny w placówkach dostosowany jest do potrzeb Klientów, w tym lokalnej społeczności. Dostępne są m.in. produkty, które chętnie wybierają osoby nie korzystające z zakupów on-line oraz nie kupujące w sklepach wielkopowierzchniowych. Poczta Polska to także alternatywa dla osób, które poszukują produktów trudniej dostępnych w innych miejscach prowadzących handel stacjonarny.