Wpłata na poczcie dotrze tego samego dnia
Poczta Polska gwarantuje termin realizacji usługi wpłaty na rachunek bankowy PRIORYTET. Teraz pieniądze wpłacone na poczcie przed godz. 14.00 trafią na konto odbiorcy jeszcze tego samego dnia.
Usługa skierowana jest do klientów indywidualnych, zainteresowanych szybką wpłatą gotówki na wskazany numer konta i podmiotów gospodarczych – np. wystawców masowych płatności. Wpłata na rachunek bankowy Priorytet przekazywana jest odbiorcy w dniu jej przyjęcia, jeżeli została nadana w dowolnej placówce przed godziną 14:00 w dniu roboczym. Wpłaty dokonane po tej godzinie realizowane będą pierwszą sesją dnia następnego. Osoby posiadające rachunek w Banku Pocztowym pieniądze otrzymają w czasie rzeczywistym.
Od 1 kwietnia 2014 r., zgodnie z cennikiem opłat za przekazy pocztowe i usługi finansowe płatnicze w Poczcie Polskiej w obrocie krajowym i zagranicznym, opłata za wpłatę na rachunek bankowy Priorytet wynosi 3 zł dla kwoty wpłaty do 500 zł. Od wpłat powyżej 500 zł pobierana jest opłata w wysokości 0,6 %.
Poczta Polska zmienia także cennik dla Ekspresu Pieniężnego. Jest on bardziej czytelny dla Klientów i nie wymaga specjalnych przeliczeń –opłaty są stałe i uzależnione od wysokości kwoty przekazu oraz rodzaju usługi, a nie jak dotychczas wyliczane na podstawie stałej opłaty oraz dodatkowo procentu od kwoty przekazu pieniężnego. Nowy cennik jest szczególnie atrakcyjny dla Klientów korzystających z Ekspresu Pieniężnego za pośrednictwem Internetu – mogą oni zaoszczędzić nawet do kilkunastu złotych. Zmianie ulegną także opłaty za usługę w przypadku skorzystania z niej w placówce pocztowej. Przykładowo wysyłając Ekspres Pieniężny w placówce pocztowej na kwotę 200 zł „na dziś” od 1 kwietnia zapłacimy za niego o złotówkę mniej, niż przed zmianą cennika, czyli 36 złotych. Natomiast przy kwocie 700 zł "na dziś", cena zmieni się z 42 na 43 złote.
Poczta Polska konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, a rozwój oferty w zakresie usług finansowych jest jednym z głównych celów Poczty Polskiej. Celem jest także poprawa jakości usług i obsługi klientów poprzez proponowanie im m.in. nowoczesnych produktów w otwartych i przyjaznych placówkach, jak i w Internecie.