"Weź rodzinę i idź na stadion". Atrakcyjne zniżki na sportowe emocje na trybunach znanych klubów dla Pocztowców i ich rodzin
Poczta Polska, jeden z największych pracodawców w kraju, uruchomiła nowy program „Weź rodzinę i idź na stadion”, dedykowany pracownikom Spółki, ich najbliższym oraz podopiecznym Fundacji „Pocztowy Dar”. Pocztowcy mogą skorzystać z atrakcyjnych zniżek na ofertę wielu klubów sportowych na terenie całego kraju. Celem inicjatywy jest zachęcenie Pocztowców do aktywniejszego uczestnictwa w sportowych wydarzeniach wraz z najbliższymi.
Jednym z priorytetowych celów narodowego operatora pocztowego jest stworzenie możliwie jak najatrakcyjniejszych warunków zatrudnienia dla swoich pracowników. Poza konsekwentnym podnoszeniem wynagrodzeń, Poczta Polska rozwija także pakiet innych benefitów, dedykowanych Pocztowcom. W ramach najnowszej inicjatywy Spółki „Weź rodzinę i idź na stadion”, pracownicy zyskają możliwość zakupu tańszych nawet o kilkadziesiąt procent biletów na widowiska sportowe. Specjalne rabaty dla Pocztowców obejmują często także ofertę klubowych sklepów, gdzie można zaopatrzyć się w niezbędne dla kibiców szaliki czy koszulki. Liczba partnerskich zespołów, oferujących zniżki dla pracowników Poczty, wciąż wzrasta.
– Jestem przekonany, że akcja „Weź rodzinę i idź na stadion” skłoni Pocztowe Rodziny do liczniejszego uczestnictwa w imprezach sportowych. Wspólne kibicowanie ulubionemu zespołowi nie tylko wyzwala zdrowe emocje, ale także integruje najbliższych sobie ludzi. Warto przeżywać chwile sportowej rywalizacji w rodzinnym gronie i do tego zachęcamy Pocztowców poprzez nasz najnowszy program – podkreśla Marek Makuch, dyrektor Centrum Kadr i Szkoleń.
Do nowego programu Poczty Polskiej już teraz dołączyły uznane na szczeblu krajowym drużyny, takie jak Warta Poznań, Trefl Gdańsk, Stomil Olsztyn, Pogoń Siedlce czy Polonia Warszawa. Wkrótce listę tę zasilą także Lechia Gdańsk i Wisła Kraków. Specjalne zniżki dla Pocztowców, w zależności od klubu, wahają się od kilku do kilkudziesięciu procent. Liczba drużyn uczestnicząca w programie stale rośnie i stale komunikowana pracownikom. Poczta Polska zachęca także do współpracy inne kluby sportowe.
Warto przypomnieć, że w lipcu br. Poczta uruchomiła inny ciekawy program dla Pocztowców – akcję dobrowolnych szkoleń strzeleckich dla swoich pracowników pt. „Powitanie z bronią”. Inicjatywa narodowego operatora spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem ze strony Pocztowców. W przeciągu kilku pierwszych dni trwania akcji, pracownicy Poczty wysłali ponad 1000 zgłoszeń i tym samym wyczerpali pulę miejsc przewidzianą na I edycję „Powitania z bronią”. Pierwsze szkolenia na strzelnicach odbyły się już we wrześniu i spotkały się z ciepłą oceną pracowników.