Użytkownicy iStore.pl nadadzą paczki taniej i szybciej
Poczta Polska nawiązała współpracę z iStore.pl, platformą sklepową Grupy Allegro. Klienci serwisu iStore.pl jako pierwsi na rynku mogą korzystać z preferencyjnych warunków na usługi Poczty Polskiej. Poczta w ramach współpracy zaoferuje swoim klientom oprogramowanie sklepowe iStore.pl z atrakcyjnym rabatem.
Nowa oferta Poczty to preferencyjne ceny i skrócony do niezbędnego minimum czas zawarcia umowy na przesyłki nadawane elektronicznie, dostępne dla ponad 3000 sklepów iStore.pl. Dzięki atrakcyjnym warunkom na usługę Pocztex i przesyłkę biznesową, sklepy iStore.pl będą mogły w szybki i wygodny sposób nadawać swoje przesyłki korzystając z aplikacji Elektroniczny Nadawca, platformy on-line Poczty Polskiej.
Cena usług kurierskich Pocztex dla klientów iStore.pl jest dostępna już od 11,50 zł netto - przesyłki biznesowej od 9,80 zł netto.
Sklep internetowy dla klientów Poczty
W ramach współpracy Poczta zaoferuje swoim dotychczasowym klientom możliwość założenia własnego sklepu internetowego w korzystnej ofercie iStore.pl.
– Nawiązana współpraca pozwoli nam dotrzeć z ofertą do jeszcze szerszego grona odbiorców. Chcemy być nie tylko firmą oferującą usługi logistyczne, ale dzięki możliwości sprzedaży oprogramowania iStore, uczestniczyć w tworzeniu nowych rynków zbytu na nasze usługi. Skorzysta na tym klient, który będzie miał dostęp do najlepszych na rynku narzędzi e-commerce i usług paczkowo-kurierskich po niższych cenach – mówi Sławomir Żurawski, odpowiedzialny za rozwój usług kuriersko-paczkowych w Poczcie Polskiej.
Rozwinięty rynek usług kurierskich sprawia, że kluczem do obniżenia czasu obsługi przesyłu towaru, a tym samym zmniejszenia kosztów po stronie klienta jest elektronizacja.
– Rynek usług kurierskich zmierza w kierunku pełnej elektronizacji procesu nadawania przesyłek. Celem, dla którego zacieśniliśmy współpracę z Pocztą Polską jest popularyzacja rozwiązań, takich jak ENPP Connector – integrator iStore.pl z Elektronicznym Nadawcą. Liczymy na to, iż preferencyjne ceny na przesyłki nadawane elektronicznie i ograniczony do 5 dni roboczych czas zawierania umów z Pocztą przyczynią się do usprawnienia procesu realizacji zamówień w sklepach na naszej platformie - mówi Joanna Kozińska, dyrektor serwisu iStore.pl.
Kierunek? Usługi paczkowo-kurierskie
Usługi paczkowo-kurierskie to jeden z głównym elementów strategii Poczty Polskiej, która zakłada zwiększenie potencjału spółki w tym segmencie. Pocztex - kurierskie ramię Poczty Polskie uległo całkowitemu przeobrażeniu. Firma wprowadziła powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki i planowanym terminie jej doręczenia. Jako jedyny dostawca logistyczny oferuje doręczanie przesyłki do 8 rano w miastach od 100 tys. mieszkańców. Zmiany w ofercie wpłynęły na wyniki odnotowywane w segmencie paczek kurierskich. W pierwszym kwartale br. pocztowy kurier zanotował bardzo silną dynamikę sprzedaży – to o 70 procent więcej nadanych paczek w porównaniu do I kwartału 2012 roku. Wzrost jest również widoczny w obszarze paczek pocztowych – o 15 procent więcej nadań przesyłki biznesowej miesiąc do miesiąca w tym roku.