Użytkownicy iStore.pl nadadzą paczki taniej i szybciej

Poczta Polska nawiązała współpracę z iStore.pl, platformą sklepową Grupy Allegro. Klienci serwisu iStore.pl jako pierwsi na rynku mogą korzystać z preferencyjnych warunków na usługi Poczty Polskiej. Poczta w ramach współpracy zaoferuje swoim klientom oprogramowanie sklepowe iStore.pl z atrakcyjnym rabatem.  

Nowa oferta Poczty to preferencyjne ceny i skrócony do niezbędnego minimum czas zawarcia umowy na przesyłki nadawane elektronicznie, dostępne dla ponad 3000 sklepów iStore.pl. Dzięki atrakcyjnym warunkom na usługę Pocztex i przesyłkę biznesową, sklepy iStore.pl będą mogły w szybki i wygodny sposób nadawać swoje przesyłki korzystając z aplikacji Elektroniczny Nadawca,  platformy on-line Poczty Polskiej.

Cena usług kurierskich Pocztex dla klientów iStore.pl jest dostępna już od 11,50 zł netto - przesyłki biznesowej od 9,80 zł netto.

Sklep internetowy dla klientów Poczty

W ramach współpracy Poczta zaoferuje swoim dotychczasowym klientom możliwość założenia własnego sklepu internetowego w korzystnej ofercie iStore.pl.

 Nawiązana współpraca pozwoli nam dotrzeć z ofertą do jeszcze szerszego grona odbiorców. Chcemy być nie tylko firmą oferującą usługi logistyczne, ale dzięki możliwości sprzedaży oprogramowania iStore, uczestniczyć w tworzeniu nowych rynków zbytu na nasze usługi.  Skorzysta na tym klient, który będzie miał dostęp do najlepszych na rynku narzędzi e-commerce i usług paczkowo-kurierskich po niższych cenach – mówi Sławomir Żurawski, odpowiedzialny za rozwój usług kuriersko-paczkowych w Poczcie Polskiej.

Rozwinięty rynek usług kurierskich sprawia, że kluczem do obniżenia czasu obsługi przesyłu towaru, a tym samym zmniejszenia kosztów po stronie klienta jest elektronizacja.

– Rynek usług kurierskich zmierza w kierunku pełnej elektronizacji procesu nadawania przesyłek. Celem, dla którego zacieśniliśmy współpracę z Pocztą Polską jest popularyzacja rozwiązań, takich jak ENPP Connector – integrator iStore.pl z Elektronicznym Nadawcą. Liczymy na to, iż preferencyjne ceny na przesyłki nadawane elektronicznie i ograniczony do 5 dni roboczych czas zawierania umów z Pocztą przyczynią się do usprawnienia procesu realizacji zamówień w sklepach na naszej platformie - mówi Joanna Kozińska, dyrektor serwisu iStore.pl.

Kierunek?  Usługi paczkowo-kurierskie

Usługi paczkowo-kurierskie to jeden z głównym elementów strategii Poczty Polskiej, która zakłada zwiększenie potencjału spółki w tym segmencie. Pocztex - kurierskie ramię Poczty Polskie uległo całkowitemu przeobrażeniu. Firma wprowadziła powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki i planowanym terminie jej doręczenia. Jako jedyny dostawca logistyczny oferuje doręczanie przesyłki do 8 rano w miastach od 100 tys. mieszkańców. Zmiany w ofercie wpłynęły na wyniki odnotowywane w segmencie paczek kurierskich. W pierwszym kwartale br. pocztowy kurier zanotował bardzo silną dynamikę sprzedaży – to o 70 procent więcej nadanych paczek w porównaniu do I kwartału 2012 roku. Wzrost jest również widoczny w obszarze paczek pocztowych – o 15 procent więcej nadań przesyłki biznesowej miesiąc do miesiąca w tym roku.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.