biuro prasowe 1190x670 N (3) biuro prasowe 1190x670 N (3)

Utytułowana polska zawodniczka taekwondo nową ambasadorką marki Pocztex!

Tegoroczna Młodzieżowa Mistrzyni Polski w taekwondo, wielokrotna medalistka rywalizacji na poziomie międzynarodowym, Julia Sereda, została nową ambasadorką marki Pocztex. 21-letnia reprezentantka Klubu AZS-AWF Warszawa dołączyła do sportowej drużyny promotorów sztandarowej usługi kurierskiej Poczty, reprezentowanej dotychczas przez siatkarza Mateusza Bieńka oraz pływaka Mateusza Kawęckiego.

Julia Sereda jest pięciokrotną Mistrzynią Polski w Taekwondo Olimpijskim, brązową medalistką Mistrzostw Europy Juniorów, medalistką Pucharów Świata i reprezentantką Polski. Trenuje w klubie AZS AWF Warszawa, a wolnych chwilach rozwija swoje umiejętności wokalne. Julia Sereda jest rozpoznawalna nie tylko wśród młodych pasjonatów sportu, lecz również dzięki nabierającej tempa karierze muzycznej.

Pokolenie, które reprezentuje Julia Sereda, to Klienci nowej generacji, którzy znacznie częściej dokonują zakupów w Internecie z doręczeniem za pośrednictwem firm kurierskich. Angażując do współpracy młode i rozpoznawalne osoby, Poczta Polska promuje swoją sztandarową usługę kurierską Pocztex.  Pozytywne emocje i odczucia, takie jakie wywołują ludzie odnoszący sukcesy, reprezentujący nasza kraj na arenie międzynarodowej i triumfujący w wielu zawodach, ocieplają wizerunek i sprzyjają pożądanym skojarzeniom z marką.

 Julia Sereda to młoda, lecz już teraz niezwykle utytułowana zawodniczka i wielokrotna reprezentantka naszego kraju. Jej obecność bez wątpienia wzmocni drużynę ambasadorów marki Pocztex. Zarówno Mateusza Bieńka, jak i Radka Kawęckiego oraz Julię Seredą cechują szybkość, sprawność i skuteczność w działaniu. To właśnie z tymi cechami powinien kojarzyć się Klientom brand Pocztexu. Jesteśmy przekonani, że pozyskanie do współpracy znanych i utytułowanych sportowców pomoże zainteresować naszymi usługami kurierskimi młode pokolenie Polaków. Temu też służy uruchomione niedawno pocztowe konto na TikToku – zaznacza Daniel Witowski, dyrektor odpowiedzialny za obszar komunikacji i marketingu w Poczcie Polskiej.

Z myślą m.in. o młodych ludziach Poczta Polska realizuje także inne działania marketingowe. W ostatnim czasie uruchomiła jubileuszowa kampanię, przygotowana z okazji przypadającego w tym roku 465-lecia istnienia Poczty Polskiej. Sporty reklamowe pojawiają się w kinach, w internecie i w przestrzeni miejskiej. Przekaz materiału podkreśla bogatą historię marki, ale i rozwój przyszłościowych usług – kurierskich oraz cyfrowych.

W ostatnim czasie Poczta Polska uruchomiła także dwie usługi, które mogą docenić także młode osoby – aplikację do obsługi przesyłek kurierskich Pocztex Mobile oraz możliwość nadawania paczek – w placówkach pocztowych i w sieci punktów partnerskich – bez konieczności drukowania etykiet.

 

 

fot. Krzysztof Kuruc; Michał Kozłowski; Maciej Gradkowski

Załączniki

Julia Sereda fot. Krzysztof Kuruc

Julia Sereda fot. Krzysztof Kuruc

jpg 2,0 MB Pobierz
Julia Sereda fot. Krzysztof Kuruc

Julia Sereda fot. Krzysztof Kuruc

jpg 146,4 kB Pobierz
Julia Sereda fot. Michał Kozłowski

Julia Sereda fot. Michał Kozłowski

jpg 3,9 MB Pobierz
Julia Sereda fot. Michał Kozłowski

Julia Sereda fot. Michał Kozłowski

jpg 3,2 MB Pobierz
Julia Sereda fot. Maciej Gradkowski

Julia Sereda fot. Maciej Gradkowski

jpg 218,8 kB Pobierz
Julia Sereda fot. Maciej Gradkowski

Julia Sereda fot. Maciej Gradkowski

jpg 174,2 kB Pobierz
Julia Sereda fot. Maciej Gradkowski

Julia Sereda fot. Maciej Gradkowski

jpg 189,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.