Bezpieczna_Poczta(2).png Bezpieczna_Poczta(2).png

Usługi pocztowe uległy zmianie. Na stronie www.poczta-polska.pl pełna informacja

Na stronie www.poczta-polska.pl w jednym miejscu dostępne są wszystkie informacje dotyczące usług i nowych procedur wprowadzonych w związku z obowiązującym stanem epidemii.

Operator pocztowy wdrożył szereg rozwiązań mających na celu ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa pracownikom, klientom i partnerom biznesowym. Będąc w stałym kontakcie z Głównym Inspektoratem Sanitarnym i innymi służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo Polaków zdecydowano się m.in. na utworzenie w nich specjalnych stref bezpieczeństwa oraz zakup środków dezynfekujących, maseczek i jednorazowych rękawiczek dla pracowników. Wprowadzono nowe procedury przy potwierdzaniu obioru listów poleconych i paczek zastępując tradycyjny podpis 4 ostatnimi cyframi z dokumentu tożsamości.

– Na stronie internetowej Poczty pojawił się baner „Bezpieczna Poczta”, w tym miejscu zebraliśmy wszystkie ostatnie zmiany i informacje. Klienci mogą teraz w łatwy sposób zapoznać się z nowymi rozwiązaniami – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Z uwagi na podwyższoną absencję pracowników Poczta skróciła godziny pracy placówek  pocztowych. Zmianie uległy także możliwości nadawania przesyłek zagranicznych. Wobec braku możliwości transportu lotniczego Poczta organizuje transport lądowy i morski, przywracając możliwość wysłania przesyłek do państw Europy, Ameryki oraz Australii.

– Dziękuję klientom za zrozumienie i stosowanie naszych zaleceń. W tym wyjątkowym czasie staramy się utrzymać ciągłość działania i świadczenia usług. Część pracowników pozostała w domach z uwagi na stan zdrowia lub obowiązki rodzicielskie, pozostali pocztowcy doręczają listy paczki, emerytury, obsługują klientów w placówkach najlepiej, jak to możliwe w obecnej sytuacji – zapewnia Justyna Siwek.

Poczta Polska będzie na bieżąco informować o kolejnych zmianach. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Spółki www.poczta-polska.pl lub w mediach społecznościowych www.facebook.com/pocztapolska.

W razie dodatkowych pytań warto skontaktować się z konsultantami, którzy odpowiedzą na pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach:

801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)

(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora)

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 

e-mail: kontakt@poczta-polska.pl.

Załączniki

Bezpieczna_Poczta.png

Bezpieczna_Poczta.png

png 115,1 kB Pobierz
Bezpieczna_Poczta(2).png

Bezpieczna_Poczta(2).png

png 653,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.