352638527 1316799918913652 6464703773743434649 n 352638527 1316799918913652 6464703773743434649 n

Uroczyste otwarcie zmodernizowanej placówki pocztowej w Tuszynie

Poczta Polska zapewnia szeroki dostęp do różnorodnych usług, co ma szczególne znaczenie zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości i wsi. Zgodnie z obranym kierunkiem zmian, placówki pocztowe są sukcesywnie unowocześniane, czego beneficjentami stają się nie tylko Klienci, ale również sami pocztowcy. Przykładem gruntownej modernizacji i powiększenia jest Urząd Pocztowy w Tuszynie (woj. łódzkie) przy pl. Reymonta 1.

Od kilku lat Poczta Polska przekształca sieć swoich placówek, dostrzegając potrzeby mieszkańców nie tylko wielkich miast, ale także małych miejscowości i wsi. Urzędy pocztowe i ich filie w takich właśnie miejscach stanowią ważny punkt na mapie dla lokalnych społeczności, z racji szerokiego i niedostępnego nigdzie indziej w okolicy asortymentu (np. książek).  Celem wprowadzanych przez Spółkę zmian w swojej sieci jest pełne wykorzystanie potencjału sprzedażowego, handlowego i bankowo-ubezpieczeniowego placówek.

– Poczta Polska od wieków towarzyszy Polakom. To Spółka o wyjątkowym znaczeniu dla prawidłowego funkcjonowania państwa, zapewniająca szeroki dostęp do różnorodnych usług, co ma szczególne znaczenie zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości i wsi. Przeprowadzone w ostatnim czasie inwestycje w Tuszynie to przykład na to, że nasz kraj cały czas się rozwija – podkreśla Waldemar Buda, minister rozwoju i technologii.

W Urzędzie Pocztowym w Tuszynie wykonano szereg prac adaptacyjnych i modernizacyjnych, by dostosować pomieszczenia do potrzeb realizujących w niej zadania pracowników Poczty Polskiej. Dzięki przeprowadzonej modernizacji listonosze powrócą do tej placówki po 8 latach nieobecności. Przygotowana powierzchnia, dedykowana Pocztowcom obsługującym Klientów w rejonach, wynosi ponad 80m2.

Zakres zrealizowanych prac obejmował m.in. wymianę instalacji grzewczej, elektrycznej i oświetleniowej, zapewnienie pomieszczeń magazynowych i zaplecza socjalnego, instalację systemu IT, odnowienie estetyki placówki wraz z elementami identyfikacji wizualnej oraz prace porządkowe wokół budynku.

Chcemy być blisko naszych Klientów, unowocześniamy i rozwijamy sieć pocztową. Jesteśmy obecni nie tylko w centrach dużych miast, dbamy także o rozwój placówek w mniejszych miejscowościach. Jestem przekonany, że oddanie do użytku zmodernizowanego urzędu pocztowego w Tuszynie pozytywnie wpłynie na jakość obsługi i komfort pracy naszych pracowników – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.

Placówka w Tuszynie jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i wózkami dziecięcymi, z ogólnodostępnymi miejscami parkingowymi. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej.  Obsługa odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-19:00, a w soboty w godz. 8:00-14:00. Placówka świadczy m.in: przyjmowanie przesyłek listowych, paczek pocztowych, przesyłek kurierskich, opłaty abonamentu RTV, wpłaty na rachunki bankowe, wypłaty przekazów pieniężnych, prenumeratę prasy, przyjmowanie zwrotów oraz usługę Odbiór w punkcie. W placówce będzie również można skorzystać z bogatej oferty towarów handlowych.

Na terenie Regionu Sieci w Łodzi Klienci mają do dyspozycji ponad 430 placówek pocztowych. Sieć operatora narodowego obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych. Spółka posiada największą sieć sprzedaży na wsiach oraz w małych miastach, obecnie ponad 5,2 tys.  placówek znajduje się w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców. Poprzez największą w Polsce sieć placówek klienci uzyskują łatwy i wygodny dostęp do różnorodnych usług: pocztowych, cyfrowych, finansowych, logistycznych i handlowych.

Załączniki

Tuszyn1

Tuszyn1

jpg 496,5 kB Pobierz
Tuszyn2

Tuszyn2

jpg 333,4 kB Pobierz
Tuszyn3

Tuszyn3

jpg 369,4 kB Pobierz
Tuszyn4

Tuszyn4

jpg 483,1 kB Pobierz
Tuszyn5

Tuszyn5

jpg 287,4 kB Pobierz
Tuszyn6

Tuszyn6

jpg 521,9 kB Pobierz
Tuszyn7

Tuszyn7

jpg 415,8 kB Pobierz
Tuszyn8

Tuszyn8

jpg 347,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.