UKE: 100 proc. paczek ekonomicznych Poczty Polskiej na czas!

100 paczek ekonomicznych na 100 wysłanych trafia do adresatów na czas wynika z danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który sprawdził szybkość doręczeń Poczty Polskiej w pierwszej połowie tego roku. Wyniki pokazują również wyraźną poprawę szybkości doręczania w pozostałych kategoriach przesyłek.

- Warto zauważyć, że już w 2011 r. w porównaniu z rokiem 2010 odnotowano znaczącą poprawę wyników terminowości doręczeń zarówno przesyłek listowych, jak i paczek pocztowych dla każdego z celów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury – czytamy w raporcie UKE.

Poczta konsekwentnie realizuje strategię do 2015 roku

Polepszające się wskaźniki terminowości  to efekt zmian, jakie przechodzi obecnie Poczta Polska. Strategia firmy koncentruje się na poprawie jakości świadczenia usług dla klientów i oferowaniu nowych produktów.
W styczniu tego roku Poczta wprowadziła dwie usługi, przesyłkę gabarytową i biznesową, które oferują usługę przesyłu paczki o określonym gabarycie i wadze. Zmienia się także Pocztex – kurierskie ramię Poczty Polskiej. Poczta Polska nawet o ponad połowę obniżyła od września ceny przesyłek kurierskich. Firma wprowadza też nowe innowacyjne usługi takie jak na przykład poczta hybrydowa, która łączy e-mail z tradycyjną korespondencją.


Terminowość przesyłek Poczty Polskiej w podziale na poszczególne kategorie można sprawdzić tutaj:

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=8234&layout=3&page=text

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.