Ubezpieczenia paczek: dodatkowa gwarancja Poczty Polskiej

Poczta Polska wprowadziła szeroką ofertę ubezpieczeń dla przesyłek kurierskich oraz paczkowych. Rozwój usług paczkowo-kurierskich to jeden z głównych elementów strategii Poczty Polskiej, zakładającej zwiększenie potencjału spółki w tym segmencie.

Zaletą dodatkowego ubezpieczenia jest zapewnienie wysokiego bezpieczeństwa za niewielką kwotę. – Rynek paczkowy to dla nas jeden z najważniejszych obszarów, w którym się rozwijamy. Chcemy być konkurencyjni, a to oznacza obudowywanie naszych usług wartościami dodanymi – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. 

Nawet do 250 000 złotych

Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się w chwili nadania, czyli przyjęcia przesyłki od nadawcy, a kończy w momencie przyjęcia przesyłki przez odbiorcę. Już za 50 groszy Poczta ofertuje klientom indywidualnym ubezpieczenie o wartości do 500 zł, a za 80 groszy do 1 000 złotych. Natomiast tylko 2,20 zł kosztuje ubezpieczenie przesyłki do 20 tys. złotych. Klienci biznesowi, a więc firmy, które mają podpisane z Pocztą Polską umowy, mogą ubezpieczyć swoje przesyłki w konkurencyjnych cenach nawet do 250 000 złotych.

Poczta objęła ochroną ubezpieczeniową większość najpopularniejszych usług. Klient indywidualny ma możliwość ubezpieczenia przesyłek kurierskich krajowych – Pocztex,  zagranicznych - EMS oraz  Multipaczki, czyli najnowszej usługi paczkowej. Dla klientów biznesowych ubezpieczenia są dostępne w usługach kurierskich oraz w specjalnej ofercie paczkowej - Przesyłce Biznesowej.

Ubezpieczenie w placówce i w Internecie

Rozpoczęcie korzystania z ubezpieczenia jest proste. Klient indywidualny zaznacza  odpowiedni wariant ochronny podczas wypełnienia listu przewozowego w placówce pocztowej lub za pośrednictwem aplikacji Elektroniczny Nadawca w Internecie. Klienci biznesowi z kolei podpisują aneks do swojej umowy, aby stać się członkiem Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Członkowstwo jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami, ani teraz, ani w przyszłości.  Dla tej grupy klientów Poczta oferuje bezpłatne ubezpieczenie przesyłek Pocztex do 1 000 zł.

Poczt@ bliżej klienta

Rozwój usług paczkowo – kurierskich to jeden z głównych elementów strategii Poczty Polskiej.  W tym roku Poczta wprowadziła na rynek  Multipaczkę –  usługę paczkową dla klientów indywidualnych i drobnych przedsiębiorców w całym kraju. Firma zmieniła całkowicie ofertę przesyłek kurierskich Pocztex, czego efektem jest bardzo silna dynamika wzrostowa sprzedaży. Nowe podejście do produktów paczkowych to także preawizacja sms-owa lub mailowa oraz na bieżąco aktualizowana w sieci informacja o przesyłkach. Już niedługo Poczta Polska udostępni klientom aplikację mobilną, dzięki której będzie można sprawdzić status przesyłki przez telefon komórkowy  na takich samych zasadach jak na stronie www Poczty. Dużą wygodą będą też płatności on-line za nadaną paczkę, które będą kolejnym krokiem w rozwoju oferty.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.