Tylko do 8 marca neoKartka z rabatem na kwiaty

Z okazji Dnia Kobiet Poczta Polska przygotowała dla klientów niespodziankę. Przy zakupie kartki na platformie neoKartka.pl użytkownicy otrzymają kod rabatowy na bukiet w kwiaciarni internetowej EuroFlorist.


Co trzeba zrobić, aby otrzymać rabat?


W dniach od 22 lutego do 8 marca br. wystarczy wysłać kartkę za pośrednictwem platformy www.neoKartka.pl , a kupon rabatowy upoważniający do zakupu kwiatów z 15 proc. zniżką  trafi na podany przy zakupie neoKartki adres e-mail.  Każdy Klient, który skorzysta z usługi neoKartka, otrzymuje hasło rabatowe, które wykorzystać może dokonując zamówienia w sklepie EuroFlorist wpisując hasło rabatowe w formularzu zamówieniowym.­­­


Kartka w sieci


Usługa neoKartka.pl przygotowana przez Pocztę Polską Usługi Cyfrowe umożliwia, wysłanie za pośrednictwem Internetu, wybranej kartki okolicznościowej, która dociera do odbiorcy w formie tradycyjnej, czyli papierowej. Korzystanie z usługi nie wymaga zakładania konta, ani logowania się w serwisie. Klienci mają do dyspozycji gotowe motywy kartek oraz życzenia (mogą wpisać także własne). Po dokonaniu płatności online zamówienie jest przekazywane do realizacji. Cena za dużą kartkę wysokiej jakości druku cyfrowego (format A5) to 4,49 zł. Więcej informacji o usłudze można uzyskać pod adresem:www.neoKartka.pl.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.