thumbnail_Autopay.jpg thumbnail_Autopay.jpg

Szybciej na wakacje z Bankiem Pocztowym

Polacy dojadą szybciej na wakacje. Już w przyszłym tygodniu klienci Banku Pocztowego będą mogli za pośrednictwem aplikacji mobilnej EnveloBank korzystać z funkcji umożliwiającej automatyczne płatności za autostrady tzw. Autopay. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie usługą, a także kolejny krok w realizacji strategii większej digitalizacji Banku.

Aplikacja mobilna Banku Pocztowego – EnveloBank – zostanie w przyszłym tygodniu rozszerzona o usługę Autopay. Nowa funkcjonalność będzie pozwalać podróżującym przejechać autostradami: AmberOne A1 na odcinku Rusocin - Nowa Wieś oraz A4 na odcinku Kraków - Katowice bez konieczności zatrzymywania się w celu dokonania płatności przy bramkach. Szlaban otworzy się po rozpoznaniu numerów rejestracyjnych pojazdu, a opłata będzie pobierana automatycznie po zjeździe z autostrady.

– Cieszę się, że spółki z grupy Poczty Polskiej wprowadzają nowoczesne i użyteczne rozwiązania dla klientów. Naszym celem jest wspólne działanie i rozszerzanie oferty grupy o innowacyjne produkty oparte na nowych technologiach. Nowa aplikacja EnveloBanku to wygodne rozwiązanie, które ułatwi wakacyjne podróże – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej.

Jak będzie działać aplikacja

Aby skorzystać z usługi Autopay w Banku Pocztowym, wystarczy zalogować się na swoje konto w aplikacji EnveloBank, podać numer rejestracyjny pojazdu i wybrać konto, z którego ma być pobierana opłata za przejazd. Od tej chwili będzie można przejeżdżać bramkami na autostradach: AmberOne A1 na odcinku Rusocin - Nowa Wieś oraz A4 na odcinku Kraków - Katowice bez konieczności pobierania biletu. Z Autopay będą mogli korzystać użytkownicy pojazdów kategorii: 1, 2, 2a, 3, 4 i 5, a pobierana automatycznie opłata za przejazd nie będzie różnić się wysokością od tych uiszczanych w sposób tradycyjny.

– Cały czas pracujemy nad tym, by oferowane przez nas usługi wpisywały się w najnowsze trendy technologiczne i odpowiadały na potrzeby naszych Klientów. Jako jedni z pierwszych udostępnimy w bankowości mobilnej możliwość automatycznych płatności za autostrady, Autopay – mówi Tomasz Dąbrowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego. – Według najnowszych danych z aplikacji korzysta już około 300 tys. Polaków, a należy się spodziewać, że wraz z zapowiadanym przez twórców uruchomianiem aplikacji na kolejnych autostradach popularność Autopay będzie jeszcze większa – dodaje Tomasz Dąbrowski.

Funkcjonalność Autopay będzie dostępna dla Klientów korzystających z aplikacji EnveloBank na urządzeniach z systemem Android, a intencją Banku jest, by w kolejnym etapie skorzystać z niej mogli również użytkownicy urządzeń firmy Apple, bazujących na iOS.

– Wszystkie nasze działania ukierunkowane są na realizację strategii, której głównym założeniem jest większa digitalizacja Banku i jego usług. Nieustannie dążymy do tego, aby nasza aplikacja EnveloBank stała się rozbudowaną platformą mobilną i internetową dla wszystkich Klientów Banku Pocztowego. Planowane uruchomienie Autopay to kolejny krok w tym kierunku – podkreśla Tomasz Dąbrowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

W ostatnim czasie Bank Pocztowy wprowadził szereg rozwiązań w zakresie rozwoju bankowości mobilnej. W ubiegłym roku Klienci Banku Pocztowego uzyskali między innymi możliwość realizacji płatności za pośrednictwem GooglePay, ApplePay oraz GarminPay, a w marcu tego roku także bezpiecznego logowania do aplikacji EnveloBank oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii.

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.