Szeroki asortyment artykułów szkolnych kupisz przy okazji wizyty w placówce pocztowej
W placówkach Poczty Polskiej można kupić nie tylko szeroki wachlarz przydatnych produktów na każdą okazję, ale także asortyment sezonowy. W czasie wakacji Klienci znajdą w urzędach i filiach Spółki przedmioty, które umilą i urozmaicą wypoczynek. Jednak do końca sezonu urlopowego coraz bliżej, dlatego asortyment dostępny w placówkach pocztowych uzupełniliśmy o produkty niezbędne każdemu uczniowi.
Tak jak inne sieci sprzedażowe, Poczta Polska oferuje szeroki asortyment artykułów szkolnych. Są wśród nich towary niezbędne zarówno młodszym, jak i nieco starszym uczniom: artykuły piśmiennicze, zeszyty, bloki, teczki, naklejki i okładki na zeszyty, farby, kredki, flamastry, kleje, piórniki, worki szkolne, gumki, nożyczki, pędzelki, plastelina, temperówki, zestawy geometryczne, lektury szkolne, wydawnictwa edukacyjne dla dzieci itp. Produkty oferowane w placówkach pocztowych cechuje dobra jakość, ciekawe wzornictwo i przystępne ceny.
– Poczta Polska to nie tyko paczki, listy i usługi finansowe. Przy okazji korzystania z naszych usług, Klienci mogą kupić przydatne przedmioty, które uzupełniamy przy okazji ważnych świąt czy wydarzeń. Stale dostosowujemy ofertę sezonową do preferencji gości naszych placówek. Dbamy o odpowiedni wybór, jak i o przystępność cen produktów. Szczególnie w mniejszych miejscowościach Klienci chwalą sobie możliwość zakupu niezbędnych produktów blisko, tanio i wygodnie – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Poczta Polska ułatwia zrobienie tańszych zakupów w ramach wyprawki szkolnej nie tylko w placówkach pocztowych. Od lipca w ramach akcji „Back to school” zachęca do współpracy sklepy internetowe prowadzące sprzedaż towarów i akcesoriów szkolnych dla dzieci i młodzieży. Tym, które przyłączą się do akcji, umożliwia skorzystanie ze specjalnej oferty dla realizowanych przez Spółkę przesyłek kurierskich. W pierwszy weekend września Poczta Polska, wraz z partnerami akcji, zorganizuje akcję darmowych dostaw. Zainteresowane współpracą sklepy wciąż mogą przyłączyć się do akcji, wysyłając informację na adres backtoschool@poczta-polska.pl lub kontaktując się z pocztową infolinią pod nr tel. 438 420 600.
Handel to jeden z obszarów działalności Poczty Polskiej. W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych towary, w tym artykuły szkolne za prawie 350 mln zł. Dane za pierwsze półrocze br. wskazują, że w roku 2022 Spółka osiągnie dodatnią dynamikę w zakresie sprzedaży towarów.
Asortyment dostępny w placówkach dostosowany jest do potrzeb Klientów, w tym lokalnej społeczności. Dostępne są m.in. produkty, które chętnie wybierają osoby nie korzystające z zakupów on-line oraz nie kupujące w sklepach wielkopowierzchniowych. Poczta Polska to także alternatywa dla osób, które poszukują produktów trudniej dostępnych w innych miejscach prowadzących handel stacjonarny (np. kartki i karnety okolicznościowe, wydawnictwa, oferta patriotyczna).
Oprócz działalności tradycyjnej (produkty i usługi oferowane w placówkach pocztowych) Poczta Polska stale rozwija także swoje usługi dla rynku eCommerce. Jej flagowa usługa dla klientów, korzystających z zakupów drogą on-line to Pocztex, w ramach którego Spółka oferuje multikanałowość dostaw: Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER. Nadawane za pośrednictwem Pocztex przesyłki szybko i wygodnie można odebrać w sieci ponad 17 000 punktów odbioru: w placówkach pocztowych, sklepach – Żabka, Biedronka, Lewiatan, ABC, Delikatesy Centrum, kioskach i salonikach prasowych RUCH, na stacjach paliw ORLEN oraz w automatach paczkowych.