PP 1 PP 1

Szeroki asortyment artykułów szkolnych kupisz przy okazji wizyty w placówce pocztowej

W placówkach Poczty Polskiej można kupić nie tylko szeroki wachlarz przydatnych produktów na każdą okazję, ale także asortyment sezonowy. W czasie wakacji  Klienci znajdą w urzędach i filiach Spółki przedmioty, które umilą i urozmaicą wypoczynek. Jednak do końca sezonu urlopowego coraz bliżej, dlatego asortyment dostępny w placówkach pocztowych uzupełniliśmy o produkty niezbędne każdemu uczniowi.

Tak jak inne sieci sprzedażowe, Poczta Polska oferuje szeroki asortyment artykułów szkolnych. Są wśród nich towary niezbędne zarówno młodszym, jak i nieco starszym uczniom: artykuły piśmiennicze, zeszyty, bloki, teczki, naklejki i okładki na zeszyty, farby, kredki, flamastry, kleje, piórniki, worki szkolne, gumki, nożyczki, pędzelki, plastelina, temperówki, zestawy geometryczne, lektury szkolne, wydawnictwa edukacyjne dla dzieci itp. Produkty oferowane w placówkach pocztowych cechuje dobra jakość, ciekawe wzornictwo i przystępne ceny.

– Poczta Polska to nie tyko paczki, listy i usługi finansowe. Przy okazji korzystania z naszych usług, Klienci mogą kupić przydatne przedmioty, które uzupełniamy przy okazji ważnych świąt czy wydarzeń. Stale dostosowujemy ofertę sezonową do preferencji gości naszych placówek. Dbamy o odpowiedni wybór, jak i o przystępność cen produktów. Szczególnie w mniejszych miejscowościach Klienci chwalą sobie możliwość zakupu niezbędnych produktów blisko, tanio i wygodnie – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Poczta Polska ułatwia zrobienie tańszych zakupów w ramach wyprawki szkolnej nie tylko w placówkach pocztowych. Od lipca w ramach akcji „Back to school” zachęca do współpracy sklepy internetowe prowadzące sprzedaż towarów i akcesoriów szkolnych dla dzieci i młodzieży. Tym, które przyłączą się do akcji, umożliwia skorzystanie ze specjalnej oferty dla realizowanych przez Spółkę  przesyłek kurierskich. W pierwszy weekend września Poczta Polska, wraz z partnerami akcji, zorganizuje akcję darmowych dostaw. Zainteresowane współpracą sklepy wciąż mogą przyłączyć się do akcji, wysyłając informację na adres backtoschool@poczta-polska.pl  lub kontaktując się z pocztową infolinią pod nr tel. 438 420 600.

Handel to jeden z obszarów działalności Poczty Polskiej. W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych towary, w tym artykuły szkolne za prawie 350 mln zł. Dane za pierwsze półrocze br.  wskazują, że w roku 2022 Spółka osiągnie dodatnią dynamikę w zakresie sprzedaży towarów.

Asortyment dostępny w placówkach dostosowany jest do potrzeb Klientów, w tym lokalnej społeczności. Dostępne są m.in. produkty, które chętnie wybierają osoby nie korzystające z zakupów on-line oraz nie kupujące w sklepach wielkopowierzchniowych.  Poczta  Polska to także alternatywa dla osób, które poszukują produktów trudniej dostępnych w innych miejscach prowadzących handel stacjonarny (np. kartki i karnety okolicznościowe, wydawnictwa, oferta patriotyczna).

Oprócz działalności tradycyjnej (produkty i usługi oferowane w placówkach pocztowych) Poczta Polska stale rozwija także swoje usługi dla rynku eCommerce. Jej flagowa usługa dla klientów, korzystających z zakupów drogą on-line to Pocztex, w ramach którego Spółka oferuje multikanałowość dostaw: Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER. Nadawane za pośrednictwem Pocztex przesyłki szybko i wygodnie można odebrać w sieci ponad 17 000 punktów odbioru: w placówkach pocztowych, sklepach – Żabka, Biedronka, Lewiatan, ABC, Delikatesy Centrum, kioskach i salonikach prasowych RUCH, na stacjach paliw ORLEN oraz w automatach paczkowych. 

Załączniki

PP 1

PP 1

jpg 100,4 kB Pobierz
PP 4

PP 4

jpg 314,6 kB Pobierz
PP 1

PP 1

png 729,4 kB Pobierz
PP 5

PP 5

jpg 372,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.