grafika na bp grafika na bp

ŚWIĘTA Z POCZTĄ POLSKĄ: Klienci chętniej wybierają nietypowe prezenty - wzrosty sprzedaży produktów personalizowanych o 130 proc.

Poczta Polska w tym roku odnotowała sukces sprzedaży personalizowanych listów i filmów od Św. Mikołaja. W porównaniu z rokiem ubiegłym sprzedaż tych produktów wzrosła o ponad 130% r/r. Co więcej, przychody z ich sprzedaży wzrosły aż o 170%.

Nietypowe prezenty na święta to oferta, która przyciąga klientów. Personalizowane listy i filmy od Św. Mikołaja to jeden z najchętniej wybieranych przez klientów produktów z oferty świątecznej Poczty Polskiej.

Produkty są dostępne w wariantach standard i premium, zarówno dla jednego dziecka, jak i dla rodzeństwa – zawsze w tej samej cenie. Klienci mogą je zamawiać do 23 grudnia, z gwarancją szybkiej realizacji: listy dostarczane są w ciągu 10 dni, a filmy – zaledwie w 6 godzin.

Bogata oferta świąteczna Poczty Polskiej

Od listopada każdego roku Poczta Polska wprowadza do sprzedaży szeroką gamę produktów świątecznych: od kartek i karnetów, po artykuły dekoracyjne oraz prezenty dla dzieci i dorosłych. Personalizowane listy i filmy od Św. Mikołaja stały się hitem ostatnich sezonów i niezmiennie cieszą się ogromną popularnością.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.