Grafika na biuro prasowe (39) Grafika na biuro prasowe (39)

Świąteczne prezenty i zbiórka dla potrzebujących w placówkach pocztowych

Poczta Polska wprowadziła do oferty produkty sezonowe związane ze świętami Bożego Narodzenia. Do placówek trafiły kartki i karnety świąteczne, dekoracje, książki, gry i zabawki, słodycze oraz akcesoria do pakowania prezentów i do przygotowania wigilijnego stołu. Wszystkie produkty dostępne są w wielu wariantach i w różnych cenach. W placówkach pocztowych lub przez Internet można zamówić także personalizowany list albo film od Mikołaja. Trwa również zbiórka Fundacji „Pocztowy Dar” dla osób potrzebujących.

W ofercie sezonowej, dostępnej w placówkach własnych Poczty Polskiej, znajduje się ponad 200 nowych produktów związanych ze świętami. Wśród nich jest kilkadziesiąt wzorów kartek i karnetów z motywami świeckimi i religijnymi, produkty ozdobne i dekoracje: krasnale, bombki, zawieszki, ozdoby choinkowe, świece. W placówkach pocztowych można znaleźć także wiele pomysłów na prezenty dla dorosłych, dzieci i młodzieży z okazji Mikołajek lub pod choinkę: książki o tematyce świątecznej, poradniki i książeczki dla dzieci, gry, artykuły plastyczne i papiernicze, zestawy kreatywne, słodycze i zestawy herbat a także kosmetyki oraz różnego rodzaju drobiazgi świąteczne, które umilą świąteczny i zimowy czas: kubki z zaparzaczami, długopisy z pachnącym tuszem, magnetyczne zakładki do książek czy ciepłe, świecące czapki oraz tekstylia z motywami świątecznymi: obrusy, bieżniki, serwety, ręczniki z haftami i zestawy wigilijne (sianko i opłatek). Po raz pierwszy w tym roku Poczta Polska sprzedaje także produkty, takie jak znicze i wkłady LED z motywem świątecznym. Ta kategoria produktów sprzedaje się placówkach pocztowych bardzo dobrze, nie tylko w okresie dnia Wszystkich Świętych i Zaduszek.

- Zachęcamy do wysyłania bliskim tradycyjnych życzeń świątecznych i noworocznych, ale nasze placówki są miejscem, w którym można skorzystać nie tylko z usług pocztowych. Oferujemy dobrej jakości, atrakcyjne wizualnie i cenowo produkty. Handel jest obecnie naszą czwartą - pod względem przychodów - linią biznesową. Chcemy, aby nasi klienci mogli zawsze kupić u nas prasę i dobrą książkę, gry planszowe oraz zabawki kreatywne. Stawiamy na starannie wyselekcjonowane i uwzględniające potrzeby naszych klientów produkty od polskich producentów i dostawców – mówi Andrzej Bodziony, Wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.

W placówkach pocztowych oraz przez Internet (za pośrednictwem strony https://prezenty.poczta-polska.pl/) klienci mogą zamówić kod do zakupu spersonalizowanych produktów od Mikołaja – papierowego listu albo video. List na ozdobnym papierze z odciskiem pieczęci Mikołaja i oryginalną grafiką, zapakowany w ozdobną kopertę, zawiera pozdrowienia i życzenia dla adresata oraz upominki (Dyplom Grzecznego Dziecka, naklejki, pocztówki od elfa). Pozdrowienia od Mikołaja w wersji wideo, ze zdjęciami obdarowanych nimi osób, można zamówić dla jednego lub kilkorga adresatów. Z okazji Black Friday list i video do 3 grudnia można zakupić po znacznie obniżonych cenach.

W placówkach pocztowych w całej Polsce rozpoczęła się również gwiazdkowa zbiórka darów dla osób potrzebujących. W tym roku organizuje ją „Pocztowy Dar” we współpracy z fundacjami Inicjatywa, Happy Kids, Liga Superbohaterów oraz Zachodniopomorską Fundacją Pomocy Rodzinie „Tęcza Serc”. Prezenty, zebrane w placówkach pocztowych, m.in. zakupione w nich słodycze, zabawki, itp trafią do lokalnych placówek, pomagających dzieciom, młodzieży, osobom z niepełnosprawnościami, często starszym i samotnym, zlokalizowanych na terenie całego kraju. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu Klientów Poczty Polskiej wartość produktów przekazanych na rzecz potrzebujących przekroczyła 2,2 mln zł.

Asortyment handlowy w placówkach pocztowych dzieli się na całoroczny oraz sezonowy. Filarem oferty pozostają towary związane z usługami pocztowymi i wysyłaniem listów oraz paczek, tj. koperty, opakowania kartonowe czy artykuły do pakowania oraz kartki pocztowe, widokówki i karnety okolicznościowe. W stałej sprzedaży są także wydawnictwa książkowe dla dorosłych i dzieci, gazety, czasopisma, słodycze, napoje, artykuły papiernicze i biurowe oraz zabawki i gry. W wybranych placówkach pocztowych można zakupić także produkty kolekcjonerskie (filatelistyczne i numizmatyczne) oraz związane z nimi artykuły, takie jak np. różnego typu albumy, klasery czy lupy.

Za wszystkie produkty można zapłacić gotówką, kartą płatniczą lub BLIKIEM, przy okazji korzystając również z wypłaty środków w ramach usługi cashback.

Załączniki

PP oferta świąteczna

PP oferta świąteczna

jpg 341,4 kB Pobierz
PP oferta świąteczna

PP oferta świąteczna

jpg 366,7 kB Pobierz
PP oferta świąteczna

PP oferta świąteczna

jpg 312,5 kB Pobierz
PP oferta świąteczna

PP oferta świąteczna

jpg 424,7 kB Pobierz
PP oferta świąteczna

PP oferta świąteczna

jpg 367,0 kB Pobierz
PP oferta świąteczna

PP oferta świąteczna

jpg 361,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.