Rejestracja kart pre-paid: Poczta Polska strategicznym partnerem Orange, Play, Plus i T-mobile

Klienci czterech największych operatorów komórkowych zarejestrują kartę SIM w systemie pre-paid w placówkach pocztowych. Poczta Polska podpisała umowy o współpracy z głównymi graczami rynku telekomów w Polsce. Kontrakty z Orange, Play, Plus i T-mobile obejmują świadczenie usługi rejestracji kart pre-paid w całej sieci własnej Poczty Polskiej.

Początkowo możliwość rejestracji „numeru na kartę” była dostępna jedynie w salonach operatorów telefonii komórkowych. Obecnie rejestracja możliwa jest również w sieci własnej Poczty Polskiej tj. w 4 600 placówkach. Wystarczy mieć przy sobie dokument potwierdzający tożsamość i kartę SIM. Obowiązek rejestracji wszystkich używanych w systemie pre-paid kart SIM reguluje ustawa antyterrorystyczna, która nakłada obowiązek rejestrowania nowych kart, zaś właścicieli kart będących w użytkowaniu zobowiązuje do dopełnienie formalności do 1 lutego 2017 r.

– Rejestracja karty pre-paid w placówkach Poczty Polskiej to przede wszystkim bezpieczeństwo ochrony danych osobowych i możliwość polegania na sprawdzonej i bezpiecznej firmie z największą liczba punktów sprzedaży – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Gwarancję jakości usług Poczty Polskiej stanowią jej wyszkoleni i kompetentni pracownicy. Poczta Polska dysponuje rozległą siecią sprzedaży, która zapewnia sprawną obsługę klientów i jest jednocześnie jednym z elementów strategicznej infrastruktury państwa.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.