Wielkanoc Wielkanoc

Przywróćmy piękną tradycję wysyłania kartek świątecznych

Do tegorocznych Świąt Wielkanocy pozostało już tylko kilkanaście dni. To dobry czas, aby rozpocząć przygotowania i wysłać tradycyjne kartki z życzeniami do bliskich. Ten miły gest, który nie wymaga ponoszenia znacznych kosztów, na pewno wywoła radość na twarzy rodziny, znajomych czy współpracowników.

Poczta Polska na tę okazję oferuje kilkadziesiąt wzorów pocztówek, kartek i karnetów z motywami religijnymi i świeckimi. Ceny pocztówek wielkanocnych, zaczynają się już od 2,30 zł, a ceny karnetów – od 3,00 zł. W ofercie znajdują się także droższe, bardziej wyszukane artykuły. Wszystkie produkty można zakupić w placówkach pocztowych i u listonoszy do 14 kwietnia br. Podczas wysyłania kartki w placówce pocztowej można do niej dokupić znaczek tegorocznej emisji „Wielkanoc”.

Prócz kartek wielkanocnych placówki Poczty Polskiej - przez cały rok - oferują również kartki i karnety związane z innymi ważnymi wydarzeniami (urodziny, imieniny, ślub, narodziny dziecka, gratulacje i kondolencje) oraz pocztówki z wizerunkami miejscowości. Sezonowo pojawiają się kartki okolicznościowe związane z najważniejszymi wydarzeniami, m.in. Bożym Narodzeniem, Dniem Babci i Dziadka czy I Komunią Świętą. Asortyment pocztówek, kartek oraz karnetów dostępny w placówkach wpisuje się we wszystkie gusta nabywców. Są wśród nich produkty religijne w klasycznej oraz nowoczesnej stylistyce z możliwością wyboru przygotowanych życzeń lub własnoręcznego ich wypisania.

Poczta Polska nie tylko sprzedaje i wydaje kartki, lecz także kultywuje piękną tradycję ich wysyłania, której początki sięgają XIX-wiecznej Anglii. W dobie komunikacji elektronicznej, kartki pocztowe nabierają wyjątkowego znaczenia. Ich trwałość jest o wiele dłuższa od życia SMS-a, wiadomości na mediach społecznościowych, maila czy cyfrowego zdjęcia. Wybierając taką formę życzeń, nadawca poświęca więcej czasu i uwagi dla osoby, do której planuje wysłać kartkę. W naszym społeczeństwie jest wciąż wiele osób, które nie korzystają z telefonów komórkowych albo używają ich tylko do wykonywania połączeń głosowych. W tym szczególnym przedświątecznym czasie warto pomyśleć o tych, dla których kartka z życzeniami stanowi znak bliskości z rodziną.

Załączniki

Wielkanoc 1

Wielkanoc 1

jpg 232,4 kB Pobierz
Wielkanoc 2

Wielkanoc 2

jpg 351,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.