Przedświąteczna promocja Visa z Pocztą Polską
Płacąc kartą Visa za zakupy online u jednego z 15 partnerów, konsumenci otrzymają darmową dostawę kurierem Poczty Polskiej bez względu na wartość zamówienia. Promocja trwa do 21 grudnia br.
Do północy 21 grudnia posiadacze kart Visa mogą brać udział w przedświątecznej promocji. Dokonując zakupów z Visa w jednym z 15 sklepów internetowych otrzymają oni swoje zamówienie poprzez darmową dostawę, którą zapewnią kurierzy głównego partnera promocji – Poczty Polskiej. Kampania informująca o promocji obejmuje działania marketingowe w internecie, radiu oraz prasie. Do skorzystania z darmowej dostawy zachęcają także detaliści biorący udział w promocji oraz Poczta Polska.
Sklepy internetowe umożliwiające nieodpłatną dostawę obejmują takie kategorie jak moda, książki, sport czy artykuły dla domu. Łącznie w promocję zaangażowanych jest 15 detalistów: 4Home, City Sport, Emako, Endo, Gandalf.com.pl, Garneczki, Helion, Internetowy Supermarket, Lideria, Minti Shop, Nodik, Ombre, Ravelo, Sport-Shop oraz Szkla.com. Jedynym warunkiem skorzystania z darmowej dostawy kurierem Poczty Polskiej jest zapłacenie za zakupy w internecie kartą Visa.
– Zakupy internetowe to najszybciej rozwijający się segment płatności Visa. Grudzień to najbardziej intensywny okres zakupów w ciągu roku, a wiele prezentów zostanie zakupionych online. Płacąc za przedświąteczne zakupy kartami Visa konsumenci mogą zaoszczędzić na kosztach dostawy i to niezależnie od wartości swojego zamówienia. Wierzymy, że będzie to dla nich miła niespodzianka i chętnie z niej skorzystają – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.
– Na satysfakcję klientów z zakupów internetowych ma wpływ nie tylko jakość oferty i ceny w e-sklepach, ale także efektywna i skuteczna dostawa zamówień, a usługi kurierskie świadczone przez Pocztę Polską stoją na najwyższym poziomie. Dzięki współpracy z Visa, w intensywnym zakupowo okresie przedświątecznym możemy zaoferować nasze usługi klientom za darmo, co dodatkowo zachęca do dokonywania zakupów online – komentuje Paweł Kopeć, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.
Informacje dotyczące promocji docierają do konsumentów poprzez ogólnopolską kampanię Visa, która obejmuje reklamy w prasie, spoty w radiu oraz działania marketingowe w internecie, w tym bannery w popularnych serwisach internetowych i reklamy w wyszukiwarce Google, mailingi do konsumentów czy komunikację w mediach społecznościowych.
Więcej informacji nt. promocji oraz jej szczegółowy regulamin można znaleźć na stronie www.visa.pl/pocztapolska.