Program Polska Bezgotówkowa: Poczta Polska zaoferuje dostęp do darmowych terminali płatniczych

Od 1 marca 2018 r. przedsiębiorcy zainteresowani Programem Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego - Polska Bezgotówkowa, dzięki któremu można otrzymać bezpłatne terminale płatnicze, będą mogli przystąpić do Programu również  w placówkach pocztowych i u listonoszy. Poczta Polska wspólnie z eService umożliwia klientom dostęp do darmowych terminali płatniczych.

Dzięki podpisanej umowie pomiędzy Pocztą Polską a Agentem Rozliczeniowym, firmą  eService, klienci Poczty Polskiej będą mogli otrzymać darmowe terminale w ramach  Programu Polska Bezgotówkowa we wszystkich własnych placówkach Poczty Polskiej, a także za pośrednictwem listonoszy oraz dedykowanej strony internetowej dostępnej tutaj. Wystarczy złożyć wniosek przystąpienia do Programu. Po weryfikacji wniosku przedsiębiorcy zgłaszający się do Programu otrzymają terminale płatnicze. Czas realizacji wniosku wraz z dostarczeniem terminali wynosi w większości przypadków do 5 dni roboczych. Doręczeniem terminali płatniczych firmy eService zajmie się również Poczta Polska, wykorzystując posiadane w swojej ofercie usługi kurierskie. 

- Rozszerzenie współpracy z firmą eService to ukłon w kierunku wszystkich małych i średnich przedsiębiorstw. Chcemy aktywnie tworzyć oraz wspierać inicjatywy, które silnie wpływają na rozwój tych przedsiębiorstw. To szansa dla nich na zwiększenie przychodów, ale także możliwość pozyskania przychylności klientów, którzy chętniej korzystają z punktów handlowo-usługowych, w których można płacić bezgotówkowo. Obecnie w naszych placówkach pocztowych znajduje się ponad 8 tysięcy terminali, a kolejne 3,5 tysiąca jest używane przez kurierów, dlatego rozumiemy, jak bardzo ułatwiają one prowadzenie biznesu. Widzimy także, jak pozytywnie zmiany te wpływają na wizerunek Poczty Polskiej w oczach wszystkich, którzy chcą płacić  bezgotówkowo – mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Program Polska Bezgotówkowa skierowany jest do mikro i małych przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności za swoje towary i usługi za pomocą kart płatniczych. W ramach Programu otrzymają oni m.in. dofinansowanie polegające na pokryciu kosztów związanych z otrzymaniem terminala do akceptacji kart oraz miesięcznych kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez okres 12 miesięcy. Detalista może otrzymać maksymalnie trzy terminale. Dla każdego terminala okres dofinansowania jest liczony osobno, od momentu jego instalacji. Do udziału w Programie uprawnieni są  przedsiębiorcy, którzy m.in. nie przyjmowali płatności instrumentami płatniczymi w okresie ostatnich 12 miesięcy oraz nie prowadzą działalności w ramach franczyzy oraz sieci handlowych czy usługowych obejmujących więcej niż 5 placówek pod tym samym znakiem towarowym. Szczegółowe informacje o Programie oraz warunkach przystąpienia do niego dostępne są tutaj.

- Zwiększenie liczby miejsc, w których możliwe jest dokonanie wygodnej zapłaty za pomocą rozwiązań bezgotówkowych, to jedno z najważniejszych założeń Programu. Biorąc w nim aktywny udział, chcemy wspierać rozwój biznesu naszych klientów. W ramach umowy z Pocztą Polską, przystąpienie do Programu będzie możliwe również we wszystkich placówkach, u listonoszy oraz za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Dzięki temu, każdy zainteresowany w łatwy sposób będzie miał możliwość podpisania umowy, nawet w najmniejszej miejscowości. To bardzo duże ułatwienie – mówi Joanna Seklecka, Prezes eService. Mamy już pierwszych przedsiębiorców zainteresowanych współpracą, którzy podpisali z nami umowy – dodaje.

W ramach Programu Polska Bezgotówkowa eService umożliwia każdemu uprawnionemu przedsiębiorcy skorzystanie ze swoich usług płatności bezgotówkowych na zasadach określonych w Programie. Szczegółowe warunki oferowane przez eService dostępne są tutaj.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.