oferta komunijna 1 oferta komunijna 1

Produkty komunijne dostępne w placówkach Poczty Polskiej

W placówkach Poczty Polskiej można zakupić produkty związane z Pierwszą Komunią Świętą – zaproszenia, pamiątki i karnety oraz pamiątkowe Biblie dla dzieci. Produkty sezonowe cieszą się dużym zainteresowaniem klientów Poczty. Spółka dokłada starań, aby oferta coraz lepiej odpowiadała ich potrzebom.

Oferta komunijna to kolejna tegoroczna oferta sezonowa, która pojawiła się w placówkach pocztowych. Wcześniej były to produkty walentynkowe, związane z Dniem Babci i Dniem Dziadka, Międzynarodowym Dniem Kobiet i Międzynarodowym Dniem Mężczyzn, Wielkanocą i początkiem roku (kalendarze). Każda z nich cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej. Przez kilka tygodni, kiedy jest dostępna, w placówkach pocztowych sprzedawanych jest kilkaset tysięcy produktów okazjonalnych. Tegoroczne hity sprzedażowe to: długopisy ozdobne, pocztówki i magnesy okolicznościowe, słodycze, produkty dla hobbystów (kalendarze kulinarne, ogrodnicze, dla działkowców, rolnicze), galanteria damska i męska.

W okresie komunijnym za pośrednictwem Poczty Polskiej można kupić: zaproszenia na uroczystości komunijne (w zestawach po kilka lub kilkanaście sztuk), pamiątki komunijne i karnety komunijne – w bardzo różnych wzorach i stylach, Biblie pamiątkowe dla dzieci (bogato ilustrowane i klasyczne, a także w formie opowiadań i historii), magnesy okolicznościowe, słodycze oraz okolicznościowe torebki prezentowe. Oferta dostępna jest we wszystkich placówkach pocztowych. Ma to szczególne znaczenie w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma sklepów papierniczych lub salonów prasowych, w których można kupić produkty związane z uroczystościami religijnymi.

Wszystkie produkty związane z I Komunią Świętą będą dostępne do 16 czerwca br.

Asortyment handlowy w placówkach pocztowych dzieli się na całoroczny oraz sezonowy. Filarem oferty handlowej pozostają towary związane z usługami pocztowymi i wysyłaniem listów oraz paczek, tj. koperty, opakowania kartonowe czy artykuły do pakowania oraz kartki pocztowe, widokówki i karnety okolicznościowe. W stałej sprzedaży oferowane są także wydawnictwa książkowe dla dorosłych i dzieci, gazety, czasopisma, słodycze, napoje, artykuły papiernicze i biurowe oraz zabawki i gry. W wybranych placówkach pocztowych można zakupić także produkty kolekcjonerskie (filatelistyczne i numizmatyczne) oraz związane z nimi artykuły, takie jak np. różnego typu albumy, klasery czy lupy.

Oferta dostępna w placówkach pocztowych dostosowana jest do potrzeb klientów, w tym lokalnej społeczności. Znajdują się w niej m.in. produkty, które chętnie wybierają osoby nie korzystające z zakupów on-line oraz nie kupujące w sklepach wielkopowierzchniowych. Poczta Polska to także alternatywa dla osób, które poszukują produktów trudniej dostępnych w innych miejscach prowadzących handel stacjonarny.

Za wszystkie produkty można zapłacić gotówką, kartą płatniczą lub BLIKIEM, przy okazji korzystając również z wypłaty środków w ramach usługi cashback.

 

Załączniki

oferta komunijna 1

oferta komunijna 1

jpg 322,5 kB Pobierz
oferta komunijna 2

oferta komunijna 2

jpg 375,3 kB Pobierz
oferta komunijna 3

oferta komunijna 3

jpg 319,1 kB Pobierz
oferta komunijna 4

oferta komunijna 4

jpg 307,0 kB Pobierz
oferta komunijna 5

oferta komunijna 5

jpg 214,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.