Sklep filatelistyczny UP Poznań 2.png Sklep filatelistyczny UP Poznań 2.png

Poznański sklep filatelistyczny Poczty Polskiej w nowej odsłonie

Poczta Polska przygotowała nową odsłonę sklepu filatelistycznego w UP Poznań 2, usytuowanego w okolicach poznańskiego Dworca Zachodniego. Nowa aranżacja sklepu doskonale wpasowuje się w stylistykę zabytkowej fasady i wnętrza tego historycznego gmachu UP - którego przejęcie było kluczowe w walkach podczas Powstania Wielkopolskiego

Bogata kolekcja filatelistyczna Poczty Polskiej została wyeksponowana w nowych, podświetlanych gablotach z dużymi, przeszklonymi witrynami.  Umożliwiło to znaczne zwiększenie powierzchni ekspozycyjnej walorów filatelistycznych kolekcji i poprawę warunków obsługi klientów. 

Wyposażenie sklepu filatelistycznego, które od kilku dni znajduje się już na sali usługowej UP Poznań 2, wzbudziło duże zainteresowanie klientów i zyskało ich pozytywną ocenę. 

 - Mamy już sygnały od naszych stałych klientów, że podoba im się nowa ekspozycja oferty filatelistycznej. Liczymy więc, że nasz sklep, ze względu na lokalizację i atrakcyjną odsłonę, spotka się z pozytywnym odbiorem nie tylko mieszkańców Poznania, ale także turystów - podkreśla Leszek Gawarecki, dyrektor regionu sieci w Poznaniu. 

Poznański sklep filatelistyczny od lat cieszy się dużym zainteresowaniem, a liczba stałych klientów korzystających z jego usług (w tym corocznego zakupu abonamentu filatelistycznego) stale się powiększa. 

- Jestem przekonany, że praca której podjęliśmy się wspólnie z zespołem już wkrótce zaowocuje, wpływając na wzrost zainteresowania filatelistyką - dodaje Leszek Gawarecki.  

UP Poznań 2 stał się w roku 2020 miejscem wprowadzenia do obiegu kilkunastu kartek pocztowych. W stałym użyciu są 2 datowniki okolicznościowe ze zmienną datą. 26 stycznia br. w UP Poznań 2 została wprowadzona do obiegu kartka pocztowa z nadrukowanym znakiem opłaty o nominale A, emisji: Żołnierze niepodległości przedstawiająca gen. bryg. Stanisława Taczaka. Generał Taczak to bardzo ważna dla Wielkopolan postać historyczna – był bowiem pierwszym dowódcą Powstania Wielkopolskiego.  

W 2020 roku Poczta Polska wydała 41 tematów znaczkowych w 42 emisjach znaczków okolicznościowych oraz 12 tematów w emisjach znaczków obiegowych (łącznie 54 emisje w 92 sztukach znaczków – 80 sztuk znaczków okolicznościowych i 12 sztuk obiegowych). Dodatkowo Spółka wydała 23 tematy na 27 kartkach pocztowych z nadrukowanym znakiem opłaty pocztowej. 

Misją Poczty Polskiej jest m.in. propagowanie zainteresowania filatelistyką i pozyskiwanie coraz szerszego grona odbiorców tych usług. Subskrypcja serii znaczków oraz wszelkich artykułów filatelistycznych możliwa jest zdalnie, poprzez stronę Filatelistycznego Sklepu Internetowego PP http://filatelistyka.poczta-polska.pl/sklep_pl/.  

W portfolio Poczty Polskiej znajduje się także ciekawa, adresowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, usługa MójZNACZEK https://www.poczta-polska.pl/sklep/mojznaczek/. Umożliwia ona kompleksowe zaprojektowanie indywidualnego znaczka pocztowego w celu personalizacji nadawanych przesyłek.     

Załączniki

Sklep filatelistyczny UP Poznań 2.png

Sklep filatelistyczny UP Poznań 2.png

png 374,4 kB Pobierz
Sklep filatelistyczny UP Poznań 2-1.png

Sklep filatelistyczny UP Poznań 2-1.png

png 487,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.