teaser.jpg teaser.jpg

Ponad 800 placówek Grupy Poczty Polskiej umożliwi Polakom założenie konta w BIK i potwierdzenie wiarygodności finansowej

Biuro Informacji Kredytowej nawiązało przełomową współpracę z Grupą Poczty Polskiej. Oferta dostępna od września w ponad 500 placówkach Poczty Polskiej oraz 300 placówkach i Mikrooddziałach Banku Pocztowego umożliwi odwiedzającym stałą kontrolę swojej sytuacji kredytowej poprzez założenie konta w BIK oraz otrzymanie dokumentu potwierdzającego osobistą wiarygodność finansową.

Dzięki współpracy, Grupa Poczty Polskiej stanie się naturalnym łącznikiem pomiędzy BIK a klientem, który poza Internetem, miał do tej pory możliwość bezpośredniego kontaktu tylko z jednym w Polsce biurem obsługi. Teraz każdy odwiedzający Pocztową Strefę Finansową lub placówki Banku Pocztowego otrzyma możliwość pozyskania dokumentu, który w prosty i przejrzysty sposób potwierdzi jego wiarygodność finansową.

– BIK dostosowuje swoją ofertę do potrzeb konsumentów, wychodząc naprzeciw osobom, które na co dzień nie korzystają z Internetu. Pomagamy klientom nie tylko poprzez zapewnienie bezpośredniego dostępu do ich historii kredytowej w placówkach Grupy Poczty Polskiej. Wspieramy ich również w wykonaniu pierwszego kroku, a więc założeniu konta. Po rejestracji w systemie, odbiorcy już sami mogą swobodnie wybierać produkty i korzystać z usług na portalu BIK – mówi Mariusz Cholewa, Prezes Biura Informacji Kredytowej.

Jak wynika z analiz BIK, w ciągu najbliższych 12 miesięcy, 15 proc. Polaków planuje zaciągnięcie kredytu lub pożyczki. Wśród przyszłych kredytobiorców największą popularnością będą się cieszyły kredyty ratalne, a pojedyncze zobowiązanie najczęściej nie przekroczy 10 tys. zł. Obecność usług BIK w sieci Poczty Polskiej oraz w Banku Pocztowym oznacza dla przyszłych kredytobiorców znaczne łatwiejszy dostęp do swojej historii kredytowej.

– Poczta Polska, jako firma ciesząca się społecznym zaufaniem, zapewnia pewność dostarczania listów i paczek. Tak samo działamy oferując usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych miejscowościach. Edukacja finansowa naszych klientów w zakresie historii kredytowej oraz wiarygodności finansowej doskonale wpisuje się zatem w profil naszego działania – mówi Jerzy Jóźkowiak, Prezes Poczty Polskiej. – Jednym z elementów strategii Banku Pocztowego jest edukacja finansowa. Zależy nam, by zarówno dostęp do usług bankowych, jak również wiedza na temat bankowości i świadomość finansowa Polaków była jak najszersza – niezależnie od miejsca zamieszkania. Samodzielne sprawdzanie swojej historii kredytowej w bazie BIK jest kolejnym etapem tych działań, ważnym dla Klienta, jak również dla banku. Żyjemy w świecie, w którym zobowiązania kredytowe są coraz częstsze, a więc ważna jest możliwość śledzenia ich na bieżąco, w sposób kompleksowy. Te potrzeby spełniają raporty BIK –– dodaje Tomasz Bogus, Prezes Banku Pocztowego.

Klienci ponad 800 placówek Grupy Poczty Polskiej będą mogli założyć konto w BIK i tym samym uzyskać dostęp do produktów BIK.

Lista Placówek Poczty Polskiej oraz Banku Pocztowego, w których dostępna jest oferta Biura Informacji Kredytowej:

www.bik.pl/bik-na-poczcie

Załączniki

 bik poczta polska.jpg

bik poczta polska.jpg

jpg 15,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.