Karta caritas_2.PNG Karta caritas_2.PNG

Pomagasz jak nigdy, płacąc jak zawsze – Bank Pocztowy, Mastercard i Caritas wydają wspólną kartę

Klienci Banku Pocztowego od teraz mogą korzystać z nowej karty Mastercard, dzięki której dokonując codziennych płatności bez dodatkowego wysiłku mogą wspierać osoby w potrzebie, objęte pomocą w ramach przygotowanego przez Caritas, Bank Pocztowy i Mactercard programu UratujęCię

Wraz z początkiem kwietnia 2019 r. w ofercie Banku Pocztowego pojawiła się nowa, zbliżeniowa karta Mastercard z logo Caritas Polska. Współpraca najbliższego lokalnym społecznościom banku, lidera na rynku rozwiązań płatniczych oraz największej w Polsce organizacji społecznej oznacza nie tylko popularyzację bezpiecznych i wygodnych płatności bezgotówkowych, ale przede wszystkim wsparcie dla osób potrzebujących, objętych programem pomocowym UratujęCię. W jego ramach powstał nowy, internetowy, charytatywny serwis crowdfundingowy uratujecie.pl.  

- Bankowość pocztowa to nie tylko biznes, ale także misja społeczna związana z zapobieganiem wykluczeniom społecznym. Dlatego tym chętniej jako Bank Pocztowy przystąpiliśmy do wspólnego projektu z Caritas - liderem w swoim obszarze działania. Niejednokrotnie spotykałem się z sytuacjami, gdzie ludzie chcieli pomagać innym, ale w codziennym pędzie brakowało im na to czasu. Nasza unikalna na polskim rynku karta pozwala pomagać innym bez dodatkowego wysiłku, bo przy realizacji płatności kartą, których codziennie każdy z nas wykonuje wiele – mówi Robert Kuraszkiewicz, Wiceprezes, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Teraz wnioskując o kartę Mastercard z logotypem Caritas do rachunku w Banku Pocztowym klienci automatycznie przystępują do programu UratujęCię i zaraz po aktywacji karty, płacąc nią za zakupy, mogą zbierać punkty, które następnie przeliczane są na donacje dla osób potrzebujących.

Punkty naliczane są za transakcje w sklepach fizycznych lub internetowych prowadzonych przez 70 partnerów handlowych programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials. UratujęCię jest bowiem tzw. programem indywidualnym stworzonym w ramach Priceless Specials i wykorzystuje obowiązujący w ofercie lojalnościowej Mastercard mechanizm zbierania punktów. Dzięki temu do współpracy udało się zaprosić liczne, renomowane marki detaliczne, których pełna lista dostępna jest na stronie internetowej Priceless Specials. Każde zdobyte przez konsumenta 340 punktów oznacza 5 zł pomocy dla osób korzystających z programu UratujęCię. Liczba punktów otrzymywana przy zakupach jest różna u poszczególnych partnerów handlowych. Jednocześnie zbieranie punktów można znacznie przyspieszyć korzystając z ich okresowych ofert specjalnych.

- Nowa karta płatnicza to inicjatywa, która przynosi korzyści wszystkim stronom. Konsumenci otrzymują łatwe w użyciu narzędzie, dzięki któremu codzienne zakupy mogą połączyć z realizacją szczytnych celów. Partnerzy handlowi Priceless Specials mogą z kolei zyskać w oczach osób, które lubią angażować się w akcje charytatywne. Przede wszystkim korzystają jednak osoby potrzebujące, beneficjenci programu UratujęCię. Tym bardziej cieszę się z tej wspólnej, odpowiedzialnej społecznie inicjatywy, którą realizujemy z Bankiem Pocztowym, Caritas i  użytkownikami kart Mastercard. Razem możemy więcej! – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Platforma crowdfundingowa UratujeCie.pl to nowy strumień pomocy osobom, które potrzebują ratunku. Celem Caritas Polska jest wykorzystanie dobrodziejstw technologii, takich jak m.in. Internet czy systemy płatności elektronicznych, oraz integracja lokalnych społeczności, by nieść pomoc braciom i siostrom, którzy znaleźli się w krytycznej sytuacji życiowej. Bardzo nas cieszy, że Bank Pocztowy podziela nasze intencje i bardzo nas wspiera w tym ważnym programie społecznym – mówi ks. Marcin Iżycki, Dyrektor Caritas Polska.

Od 1 kwietnia br. klienci mogą wnioskować o wydanie nowej karty pozwalającej wspierać cele programu Caritas – zarówno jako pierwszej, jak i dodatkowej karty do konta w Banku Pocztowym.

 

 

 

Załączniki

Plakat.PNG

Plakat.PNG

PNG 404,9 kB Pobierz
Karta caritas_2.PNG

Karta caritas_2.PNG

PNG 204,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.