Poczta Polska_ Pakiet POLECONY eCommerce Poczta Polska_ Pakiet POLECONY eCommerce

Polecony eCommerce notuje 150% wzrost sprzedaży

Polecony eCommerce oferowany przez Pocztę Polską zanotował w 2017 r. prawie 150% wzrost sprzedaży w porównaniu do 2016 r. Blisko 80% klientów korzystających z oferty wybiera Pakiety Standard z terminem doręczenia do 3 dni roboczych po dniu nadania. W 2017 r. z tej atrakcyjnej oferty skorzystało ponad 1,5 tys. nowych klientów. Oferta ta od momentu wprowadzenia, tj. od września 2015 r., cieszy się dużym zainteresowaniem i wciąż utrzymuje trend wzrostowy. Korzystają z niej najchętniej użytkownicy popularnych portali aukcyjnych i małe sklepy internetowe.

Polecony eCommerce to oferta przygotowana specjalnie dla sprzedawców internetowych. Jak pokazują badania, koszt przesyłki jest nadal jednym z kluczowych czynników skorzystania z oferty wybranego sklepu przez kupujących. Poczta Polska oferuje możliwość zakupu przesyłek w pakiecie. Klienci zyskują niższe ceny jednostkowe a kupujący mniejsze koszty, jakie muszą ponieść za przesyłkę. Usługa odpowiada na potrzeby Klientów eCommerce w zakresie dostawy drobnych przedmiotów – kosmetyków, zabawek, książek lub odzieży.

Sprzedaż pakietów prowadzona jest za pośrednictwem strony paczkamini.poczta-polska.pl. Pakiety, wraz z opakowaniem firmowym, zostaną nadane do adresata w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta.

W ramach oferty Polecony eCommerce kupujący w cenie pakietu zyskuje:

  • możliwość nadania przesyłek o masie do 1 kg,
  • odpowiednią ilość trwałych, kartonowych opakowań (5, 30, 50 lub 100 sztuk) o wymiarach, po rozszerzeniu opakowania: szerokość 210 mm x długość 300 mm x grubość 50 mm,
  • darmowy zwrot do nadawcy w przypadku nieodebrania przesyłki przez adresata,
  • gwarancje doręczenia przesyłki w następnym dniu roboczym (D+1, pod warunkiem nadania do godz. 15.00) w pakietach Priorytet oraz do 3 dni roboczych (D+3) w pakietach Standard,
  • traktowanie przesyłki jako wartościowej do wysokości 100 zł,
  • elektroniczną rejestrację przesyłek, która skraca czas przygotowania przesyłek do nadawania oraz automatyzuje proces generowania dokumentów niezbędnych do wysyłki.

Przy nadawaniu przesyłek w placówce pocztowej klienci mogą dodatkowo skorzystać z ubezpieczenia przesyłki do wartości 500 zł oraz nadać przesyłkę o masie większej niż 1 kg, jednak nie może być ona cięższa niż 2 kg.

Poczta Polska oferuje 8 rodzajów pakietów:

  • Polecony eCommerce 5 standard – 27,45 zł netto za 5 szt. przesyłek standardowych,
  • Polecony eCommerce 30 standard – 156,00 zł netto za 30 szt. przesyłek standardowych,
  • Polecony eCommerce 50 standard – 255,00 zł netto za 50 szt. przesyłek standardowych,
  • Polecony eCommerce 100 standard – 490,00 zł netto za 100 szt. przesyłek standardowych,
  • Polecony eCommerce 5 priorytet – 35,60 zł netto za 5 szt. przesyłek priorytetowych,
  • Polecony eCommerce 30 priorytet – 204,90 zł netto za 30 szt. przesyłek priorytetowych,
  • Polecony eCommerce 50 priorytet – 336,50 zł netto za 50 szt. przesyłek priorytetowych,
  • Polecony eCommerce 100 priorytet – 653,00 zł netto za 100 szt. przesyłek priorytetowych.

Oferta obowiązuje do końca roku lub do wyczerpania zapasów, z możliwością wykorzystania zakupionych Pakietów Poleconych eCommerce do 31.03.2019 r. Szczegółowe informacje o ofercie dostępne są tutaj

Załączniki

Poczta Polska_ Pakiet POLECONY eCommerce

Poczta Polska_ Pakiet POLECONY eCommerce

jpg 139,8 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.