Bez tytułu.png Bez tytułu.png

Podwójny rekord Poczty Polskiej w Black Friday

Prawie pół miliona przesyłek obsłużyła Poczta Polska w związku z zakupami, jakie zrobili Polacy w miniony weekend. Również oferta promocyjna produktów świątecznych Poczty Polskiej pobiła dotychczasowe wyniki sprzedażowe.  

W poniedziałek tuż po Czarnym Piątku, kiedy to sklepy internetowe zaczynają wysyłać do klientów zamówione produkty, przed Pocztą Polską stanęło wyzwanie przyjęcia i doręczenia zwiększonej liczby paczek i listów. W tym roku został pobity dzienny rekord liczby nadanych przesyłek, było ich prawie pół miliona. To o 15 % więcej niż w analogicznym dniu w ubiegłym roku. 

Dużym zainteresowaniem cieszyły się także produkty z oferty Poczty Polskiej na stronie: www.esklep.poczta-polska.pl 24 listopada odnotowano największy ruch w e-sklepie w całym mijającym miesiącu. W tym dniu było o 90% więcej zamówień niż w inne listopadowe piątki. Wartość zamówień była o prawie 110% większa niż średnia z pozostałych piątków tego miesiąca. Wyprzedaż oferty Poczty Polskiej w Black Friday objęła nie tylko sprzedaż internetową w e-sklepie, ale została rozszerzona  o  wyprzedaż specjalnych produktów mikołajowych w obniżonych cenach w placówkach pocztowych. W tym dniu osiągnięto 70% udział sprzedaży w całości sprzedaży odnotowanej w okresie od 1 do 24 listopada 2017 roku. Oferta promocyjna zbudziła tak ogromne zainteresowanie klientów, że pobite zostały wszelkie wyniki sprzedażowe. 

Poczta Polska od kilkunastu miesięcy przygotowywała się do przedświątecznego szczytu paczkowego. Całodobowe centrum monitoringu koordynuje pracę logistyki pocztowej. Od 25 listopada kurierzy dostarczają paczki warszawiakom także w soboty, zaś od najbliższego weekendu -  również mieszkańcy innych dużych miast mogą spodziewać się wizyty kuriera w soboty. Dla klientów został przygotowany również specjalny Świąteczny Poradnik Poczty Polskiej dostępny na stronie www.poczta-polska.pl, przedstawiający najważniejsze informacje o przesyłkach, punktach nadań i odbioru. 

Aby usprawnić obsługę doręczeń kurierskich wszyscy kurierzy Poczty Polskiej zostali wyposażeni w terminale płatnicze, dzięki którym klienci mogą  dokonywać płatności kartą lub BLIKIEM za przesyłki pobraniowe. Jako jedyna firma na polskim rynku, Poczta nie wprowadziła żadnych ograniczeń odnośnie nadawcy przesyłki przy tego typu płatnościach. Te same zasady dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Zamówione paczki można odebrać oprócz placówek pocztowych również na stacjach paliw PKN Orlen, w kioskach RUCH-u, a w Warszawie i na terenie województwa mazowieckiego w sklepach Żabka i Freshmarket.  - Nasi klienci mogą odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie punkcie usługowym o dogodnej porze, w jednej z blisko 7 tysięcy lokalizacji. Mamy największą sieć click&collect w całej Polsce – mówi Justyna Siwek, rzecznik Poczty Polskiej. Ważne jednak, by zaplanować zakupy prezentów odpowiednio wcześnie i nie odkładać ich na ostatnią chwilę.

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.