teaser.jpg teaser.jpg

Pocztex z wyróżnieniem Created in Poland Business Superbrands

Pocztex, kurierskie ramię Poczty Polskiej został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku w kategorii transport i logistyka i otrzymał tytuł Created in Poland Business Superbrands 2013/2014. Nagroda przyznawana jest markom, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek, który pozwala im skutecznie konkurować z firmami zagranicznymi.

Wyróżnienie przyznawane jest od 19 lat przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. działającą w prawie 90 krajach.

Pocztex zbiera także dobre opinie na rodzimym rynku. Wyniki badania przeprowadzonego pod koniec 2013 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wskazują, że marka ceniona jest m.in. za duży zasięg i stabilność. Pocztex kojarzy się także z dużą szybkością doręczenia. Pozytywne opinie przekładają się na sukces biznesowy – wzrost wolumenu Pocztexu w roku 2013 był o prawie 60 proc. wyższy w porównaniu do roku 2012.

Poczta Polska w ciągu ostatniego roku dokonała istotnych zmian w swojej ofercie kurierskiej. Wprowadzone w styczniu br. nowe usługi: Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48 to m.in. wyższe wartości sumy ubezpieczenia przesyłek, zawarte w cenie usługi – nawet 5 tys. zł dla klientów biznesowych i ubezpieczenie do 1 tys. zł w cenie usługi dla klientów indywidualnych. Usługi świadczone są w standardzie „od drzwi do drzwi” – każdą przesyłkę Pocztex kurier odbiera bezpośrednio od nadawcy (po wcześniejszym złożeniu zlecenia na Infolinii lub poprzez stronę www) bez konieczności nadania przesyłki w placówce pocztowej.

Poczta Polska skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich. Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-commerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. firm z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej.

Załączniki

 pocztex.jpg

pocztex.jpg

jpg 241,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.